Vad vill folk läsa om?

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Bikerbitch skrev:
Här har vi en kunnig man!
Varsågod när du har tid o knåpa ihop en schyst artikel jag kan använda i tidningen! Om du har lust och tid som sagt?

Är nog bättre du har mig som källa istället. Är inte bra på att knåpa ihop artiklar, och har för övrigt inte tid den närmsta framtiden. :)

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Bikerbitch skrev:
Här kommer mitt lyxproblem. Jag har femtioelva saker att göra inför att skolan startar igen om ett par veckor. Bland annat har jag och en tjej till ett projektarbete som innebär att det är vi som har hand om skoltidningen.

Jag är helt tom på ideer om vad man skall skriva till denna jädrans tidning.
Vad vill folk i gymnasiet läsa egentligen? Kan tillägga att intresset inte är så stort ifrån eleverna med att hjälpa till o skriva.
Vi får nämligen ta hjälp av andra som skriver åt oss, men att det är vi som sköter redaktörsarbetet. Tidningen finns bara på internet skall tilläggas.

Någon som har förslag på vad man skall skriva om, eller finns det någon här som känner för att kladda ihop något bra? Alltifrån texter, krönikor, åsikter, dikter m.m

Vad är det för typ av gymnasium, rätt stor skillnad mellan EG och frisyrprogrammet i förort tex.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Villee skrev:
Vad är det för typ av gymnasium, rätt stor skillnad mellan EG och frisyrprogrammet i förort tex.

Vi är en skola ute i förorten yaoo. Närmare bestämt Kärrtorp.
Samhälle/media. Media. Teknik. Samhälle. Är de linjerna som finns.

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Bikerbitch skrev:
Här kommer mitt lyxproblem. Jag har femtioelva saker att göra inför att skolan startar igen om ett par veckor. Bland annat har jag och en tjej till ett projektarbete som innebär att det är vi som har hand om skoltidningen.

Jag är helt tom på ideer om vad man skall skriva till denna jädrans tidning.
Vad vill folk i gymnasiet läsa egentligen? Kan tillägga att intresset inte är så stort ifrån eleverna med att hjälpa till o skriva.
Vi får nämligen ta hjälp av andra som skriver åt oss, men att det är vi som sköter redaktörsarbetet. Tidningen finns bara på internet skall tilläggas.

Någon som har förslag på vad man skall skriva om, eller finns det någon här som känner för att kladda ihop något bra? Alltifrån texter, krönikor, åsikter, dikter m.m

Om man tittar på Sh:s OT-forum just nu så verkar det populärt att diskutera Monarkins vara eller icke vara :lol. Skriv en artikel om det. Undersökningar visar dessutom märkligt nog att stödet är starkt hos just ungdomar. Varning! Detta ämne är än idag, år 2004 oerhört känsligt....

Lycka till.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
johanrehn80 skrev:
bodde ju i kärrtorp tills nyss

Phedt. Då har du stenkoll på var gymnasiet ligger antar jag.
Det är där jag brukar parkera den blåa faran om vår/sommaren.
Trista, meningslösa hemska skola.

Jag vill ha artiklar från er, istället för att pilla navelludd på nätterna så skriv till mig!

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...