Vad vill ni veta?

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Är lite mättad med att inte få skriva här på forumet utan att få mothugg om att man är en PR byrå eller något annat.

Ta chansen, fråga vad ni vill fråga, lär "känna" mej så gott de går genom denna tråden. Kanske är långsökt men tänkte att vi testar så får bonde vad som händer ;) eller så kan ni bara tjöta skit, de e ju ganska roligt de me !

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Vad heter du? Var bor du? Vem är VHS med flera?
Skämt å sido. Är det nu så att du faktiskt är legit.... så är det klart att du är välkommen. I alla fall av mig, trots allt. Försök bara att inse att din upplevelse absolut inte definierar någon sanning. Många ser sådana här trådar med avsky, och jag är en av dem. Du hade en dålig erfarenhet, fine. Jag hade och har en alldeles förträfflig. Samma firma, två erfarenheter. Två sanningar? Säkert inte. Tagga nu ner lite och släpp på frustrationen, annars får du nog leva med att ha en stor del av sporthoj.com emot dig.

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Vad heter du? Var bor du? Vem är VHS med flera?
Skämt å sido. Är det nu så att du faktiskt är legit.... så är det klart att du är välkommen. I alla fall av mig, trots allt. Försök bara att inse att din upplevelse absolut inte definierar någon sanning. Många ser sådana här trådar med avsky, och jag är en av dem. Du hade en dålig erfarenhet, fine. Jag hade och har en alldeles förträfflig. Samma firma, två erfarenheter. Två sanningar? Säkert inte. Tagga nu ner lite och släpp på frustrationen, annars får du nog leva med att ha en stor del av sporthoj.com emot dig.

Jag har inget att dölja :) Jag är missnöjd med Bike och de har jag fått ut. Jag förstår ju att inte alla är missnöjda med Bike, då hade dom inte funnits kvar om så va fallet (hoppas jag). Jag har andra att gå till så situationen är över för min del. Jag trodde inte tråden skulle ta sån fart som den gjorde, jag ville bara få ut att om du (som jag) förväntar dej lite extra när något sånt händer ska du inte förvänta dej det från Bike. Och vad jag förstår efter tråden så ska man kanske inte förvänta sej det någonstans? Vilket är tråkigt, branschen borde känna lite mer stolthet för sina produkter (då syftar jag på märkena inte ÅF) och kanske ta en liten smäll när sånt här händer. Även ÅF borde känna lite mer stolthet och kanske kunna flexa lite när något händer i viss utsträckning, det är ju trots allt ÅF som tjänar mest pengar på oss i långa loppet :)

Skitsamma, i denna tråden vill jag bara få fram vem jag är, att jag inte har med andra konton att göra och att jag inte är någon PR firma :)

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Jag har inget att dölja :) Jag är missnöjd med Bike och de har jag fått ut. Jag förstår ju att inte alla är missnöjda med Bike, då hade dom inte funnits kvar om så va fallet (hoppas jag). Jag har andra att gå till så situationen är över för min del. Jag trodde inte tråden skulle ta sån fart som den gjorde, jag ville bara få ut att om du (som jag) förväntar dej lite extra när något sånt händer ska du inte förvänta dej det från Bike. Och vad jag förstår efter tråden så ska man kanske inte förvänta sej det någonstans? Vilket är tråkigt, branschen borde känna lite mer stolthet för sina produkter (då syftar jag på märkena inte ÅF) och kanske ta en liten smäll när sånt här händer. Även ÅF borde känna lite mer stolthet och kanske kunna flexa lite när något händer i viss utsträckning, det är ju trots allt ÅF som tjänar mest pengar på oss i långa loppet :)

Skitsamma, i denna tråden vill jag bara få fram vem jag är, att jag inte har med andra konton att göra och att jag inte är någon PR firma :)
Ok. Jag och många fler tycker nog att du har en rätt naiv inställning till vad man kan förvänta sig av ett affärsdrivande företag. De kan inte tillgodose alla kunders önskemål i alla lägen och göra alla nöjda vid varje tillfälle och samtidigt redovisa en vinst. Du blev vid detta tillfället en av förlorarna, tuff shit. Säger inte att Bike Göteborg är bästa i landet. Förmodligen inte. Blir bara så jävla fel och tröttsamt när någon som fått en dålig erfarenhet försöker få det till en evig sanning. Så är det aldrig i livet och så är det sällan när det gäller mc handlare. Vissa har ett välförtjänt rykte men dina inlägg har inte haft rätt proportioner enligt mig. Hoppas att din nya handlare kan leva upp till dina förväntningar.

Sen hoppas jag verkligen att du inte är kopplad till VHS även om jag antytt detta. Att hänga ut personer med bild och adress går långt utanför vad som är ok. Jag ber om ursäkt om mina kanske lite för snabba antaganden om att det var samma person är fel. Vill gärna tro det bästa om människor om det är möjligt:fyllisar

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ge det lite tid så blir allt bra :)
Jag kan förstå att man vill få ut frustration när ens samspel med ett företag inte fungerat och att man gärna vill berätta det för världen. Alla har vi varit där och känt så.
Och att få berätta sin version här på SH är ju en del av gemenskapen på SH. Dels är det bra att andra får veta det och att även ge andra en chans att berätta om sina upplevelser gällande det. Samt i de bästa fallen kunna ge företaget chansen att bemöta kritiken.

Men häng gärna kvar här på SH, tjöta om allt och inget. Fråga när du undrar något, för samlingen av den kunskap som finns här inne är oslagbar och det gäller inte bara hojar, även om det är där kunskapen är som störst.
Ge råd när du känner att du kan ge ett bra svar på någon annans fråga.
Vill du bli mera involverad så häng med på någon gruppkörning eller bränn av någon bandag om du gillar sånt.

Så hur gillar du Super Duken hittills då?

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
När lämnar du forumet?

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Hoj
Jag har inget med VHS att göra. Och jag tycker de vart ganska obehagligt när man slänger ut en person med bild, adress och ägandeuppgifter osv :/ Hoppas inte han blir långvarig! Den nya handlaren har jag inga förväntningar på, har inte köpt min hoj där eller handlat annat tidigare. Trots de fick ja 300:- rabatt, inte för att de e mycket men de va en vänlig "välkommen" sak tycker jag när jag köpte kläder för 3500:- och en ganska snabb tid i verkstan för 100milan :)

Vad ja tycker om SuperDuken? :) Jag älskar den!! I särklass den roligaste hoj ja åkt på. Har man inte kört en skall man absolut försöka ge sej själv den chansen, kommer inte ångra er! Det fina med den är att den har 3 ansikten. 1. Vill du busa är den guld, åka bakhjul, svängiga småvägar osv. 2. Har du en lugn dag med sambon bak, inga problem. Den går mjukt och fint även om du inte sopar fullt. Jag va rådd den skulle va lite ryckig och tråkig i stan men funkar kanon. 3. Visst den toppar bara 270-280 men den gör det med bravur. Den är inte så ostabil som jag trodde trots att man sitter som man gör och den är byggd som den är. Så det bor en liten racer i den med !

Allt detta passar mej perfekt då man aldrig vet vilket humör man e på och jag har inte råd med 3-4 hojar tyvärr :p

- - - Updated - - -

När lämnar du forumet?

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Jag tänkte stanna så längre ja tycker de e roligt, till vissas förtret och andras glädje ;)

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Får man fråga vad man vill?? Varför hatar alla datorer mej det är bara min huawei som är snäll:-/

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Jag har inget med VHS att göra. Och jag tycker de vart ganska obehagligt när man slänger ut en person med bild, adress och ägandeuppgifter osv :/ Hoppas inte han blir långvarig![/COLOR]

Jag tänkte stanna så längre ja tycker de e roligt, till vissas förtret och andras glädje ;)

Kontot försvann ganska kort efter det skruvade inlägget i hans skruvade tråd som också försvann.

Personligen skulle jag kunna tänka mig någon regel att nykomlingar inte får starta egna trådar under viss tid och ett antal inlägg i andras trådar så skulle man nog kunna filtrera ut de värsta galenpannorna.

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Hoj
Kontot försvann ganska kort efter det skruvade inlägget i hans skruvade tråd som också försvann.

Personligen skulle jag kunna tänka mig någon regel att nykomlingar inte får starta egna trådar under viss tid och ett antal inlägg i andras trådar så skulle man nog kunna filtrera ut de värsta galenpannorna.

Ja de kanske vore en idé ? :) Jag står fortfarande för min tråd även om jag hade behövt vara aktiv innan jag fick lägga upp den men de kanske hade rensat ut en del som inte står för det utan bara vill smutskasta och sen ge sej av? Jag kanske hade bytt min rubrik från "se upp" till "Bike Göteborg, Tänk efter". :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Ja de kanske vore en idé ? :) Jag står fortfarande för min tråd även om jag hade behövt vara aktiv innan jag fick lägga upp den men de kanske hade rensat ut en del som inte står för det utan bara vill smutskasta och sen ge sej av? Jag kanske hade bytt min rubrik från "se upp" till "Bike Göteborg, Tänk efter". :)

Risken finns ju även att det rensar bort seriösa nykomlingar som reggar sig för att de har något specifikt de vill ta upp. Tror det är betydligt bättre att manuellt rensa bort de få oseriösa som dyker upp.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning