vad vill pojkar ha?!

Ellwood

Tanja Ellwood
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Gävle
Hoj
Honda crf250 -09
det är så att min motorintresserade pojkvän snart fyller år.

jag vill kunna ge honom något som har med motorcyklar,cross,skoter eller mopeden att göra.

exempel som jag gett bort förut :
-fotoram med mig i när ja kör cross
-mugg med han på när han kör
-en bok om min pappas hemmabygge ( blandning av 2 och 4 takt )

under ett tag höll jag på att göra en motorcykel av bultar och andra skruvar, ( löd fast dem i varandra. )men blev aldrig klar.

nu vill jag ha alla små tips! alla är guld värda , allt från
upplevelser,saker man köper till hemma gjorda saker !
 

"Rask"

Guest
Vet inte hur gammal han är o vad han kör man köp ett startpaket till mc-kort:tummenupp
 

Adde83

Milda Matilda...
Gick med
12 Jan 2008
Ort
motala
Hoj
09 Street triple R
Du vet nog mye väl vad pojkar vill ha :D

Köp en tavla med MC motiv, hjälm, handskar, eller nån frän mini modell på hans favo cykel
 
Last edited:

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Om man ser på genomsnittet av de motorintresserade "pojkar" (vi har ju aldrig vuxit upp till att bli män... vi slutade åldras när vi tog hojkortet) som finns här på sporthoj så finns det en sak dom vill ha/göra över nästan allt annat...
LIGGA!! :yoparty :tuttar :D


Jag tror att de flesta håller med mig.

Andrahandstipset är väl att du ber någon fotograf sätta ihop ett fotoalbum där du poserar lättklätt/naket på årets literhojar... :tuttar
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Cola datorspel med mc tema går ju säkert hem hos killar.

Du nämner inte ålder, men gissar att ni är liknande i åren, så böcker o tidningar e ju alltid bra. Tror fortfarande det går o köpa mc tidningar som listar info om alla nya hojar från -08. I den åldern brukade jag tumma sönder dem. Samma sak med bikes begagnatguide, kunde dem utantill. Kan du få dem två kan du rusta honom bra inför mc köpet. Lägg till något personligt, tex en graverad multitång eller skiftnyckel med ett sött meddelande på o du har det fixat. Guldsmeden kan fixa gravyr, men tror de flesta verkstäder kan lösa det billigare. Multitång modell bacho kan du köpa på öb för en hundring. Ett måste för alla riktiga bikers.
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Ja vet va du kan ge han! Ge han en enkel resa till ryssland,så kommer du över till mig å myser.
Då lär han få sig en jäääävla överaskning när han kommer hem:D :D :D
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Avsugning, kall öl och en hojfilm att titta på under tiden.

En manlig motorcyklists kinderägg.
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Prenumeration på Bike eller Motorrad går garanterat hem, om han inte redan prenumererar på dom. Inte så våldsamt dyrt att ge bort heller...
 

Robbbin

Kör lugnt i sommar!
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kalmar
Hoj
r1 -03
Charmigt av dig att verkligen försöka hitta något som han verkligen uppskattar. Om du bortser från några av de små pojkarnas ideér ovan som troligtvis aldrig själva får ligga så är väl frågan hur stor budget du har?

Är den knapp så tillverka nåt själv, typ bygg ihop hojen du börjat på. Har du mer stålar att tillgå så kan du ju ge han ett startpaket till MC-kort eller nåt.

Lycka till :)
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Det är lugnt, du kan säga "du".

hahahahaha, klockren :tummenupp

:backontop

Bara du kan känna din pojkvän tillräckligt väl om vad han gillar. Ge bort något som är kopplat till hans intressen, det är alltid välkommet.

SEdan med den rubriken i det här forumet, speciellt som söt tjej, så har du bett om att få den typen av kommentarer :D men seriöst så eftersom han uppenbarligen är kär i dig eftersom han är din pojkvän, ge bort "dig själv" så att säga, i form av bio eller middag eller vad som nu passar i relation till hans ålder era intressen och din budget.

Personliga gåvor funkar ju alltid bäst. Det eller riktigt dyra (därför diamonds are a girls best friend)
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Avsugning, kall öl och en hojfilm att titta på under tiden.

En manlig motorcyklists kinderägg.

Avsugning, kall öl och en hojfilm att titta på under tiden.

En manlig motorcyklists kinderägg.

Det, Rysslandresa eller....nåt
Sporthoj.com humor slår aldrig fel :rofl :rofl
Ellwood, ta det med en nypa salt, skriver du en sån rubrik så bjuder du upp till såna svar. Hoppas du hittar nått bra till han :)
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Ge honom en "lärdigkörabättrekurs" i cross/enduro med någon känd instruktör. Eller köp biljetter till någon racetävling/motormässa.
 

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
R1-04 race/banhoj
Jag fick en minimodell av min båge, en flaska whisky och en sån där "stresspatte" (sån de har i jagharaldrig i fråga olle) att klämma på när hon inte är i närheten när jag fyllde år, vilket jag uppskattade.

Annars är filmerna "faster" och "The Doctor, The Tornado and The Kentucky Kid" att reckomendera.

Lycka till!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top