vad vill pojkar ha?!

überkill

Guest
Fixa på hans bank så han får foto på sig själv på sitt betalkort, det hade jag uppskattat. Kostar inget typ men är en överraskning han läs se dagligen.
 

Ellwood

Tanja Ellwood
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Gävle
Hoj
Honda crf250 -09
Om man ser på genomsnittet av de motorintresserade "pojkar" (vi har ju aldrig vuxit upp till att bli män... vi slutade åldras när vi tog hojkortet) som finns här på sporthoj så finns det en sak dom vill ha/göra över nästan allt annat...
LIGGA!! :yoparty :tuttar :D


Jag tror att de flesta håller med mig.

Andrahandstipset är väl att du ber någon fotograf sätta ihop ett fotoalbum där du poserar lättklätt/naket på årets literhojar... :tuttar


jo iförsäg, men jag är modell så han och jag har någo tillrcäkligt många lätt klädda kort på mig :)! knäpps ju mycket i bikini osv. men tack för svaret :D

Cola datorspel med mc tema går ju säkert hem hos killar.

Du nämner inte ålder, men gissar att ni är liknande i åren, så böcker o tidningar e ju alltid bra. Tror fortfarande det går o köpa mc tidningar som listar info om alla nya hojar från -08. I den åldern brukade jag tumma sönder dem. Samma sak med bikes begagnatguide, kunde dem utantill. Kan du få dem två kan du rusta honom bra inför mc köpet. Lägg till något personligt, tex en graverad multitång eller skiftnyckel med ett sött meddelande på o du har det fixat. Guldsmeden kan fixa gravyr, men tror de flesta verkstäder kan lösa det billigare. Multitång modell bacho kan du köpa på öb för en hundring. Ett måste för alla riktiga bikers.


jätte bra ide med gravyr :D tacks å hemskt mycket !

Ge honom en "lärdigkörabättrekurs" i cross/enduro med någon känd instruktör. Eller köp biljetter till någon racetävling/motormässa.

jätte bra ide :) men tyvärr kommer jag bli GRYMT avundsjuk eftersom jag själv älskar att köra cross :D

Det, Rysslandresa eller....nåt
Sporthoj.com humor slår aldrig fel :rofl :rofl
Ellwood, ta det med en nypa salt, skriver du en sån rubrik så bjuder du upp till såna svar. Hoppas du hittar nått bra till han :)


haha ja, det är sant ..
men som folk skrev innan avsugning och kall öl,
det är ju sånt alla killar vill ha, bara bra att dem är ärliga och säger vad man verkligen vill ha. men för min pojkvän blir det inte något nytt,
självklart blir han glad om han får det igen,men man vill ju ha någon variation på födelsedagen :) !
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
men som folk skrev innan avsugning och kall öl,
det är ju sånt alla killar vill ha, bara bra att dem är ärliga och säger vad man verkligen vill ha. men för min pojkvän blir det inte något nytt,
självklart blir han glad om han får det igen,men man vill ju ha någon variation på födelsedagen :) !

Tack för att du tog det på rätt sätt, till skillnad från vissa herrar här inne som vill visa sig ridderliga så fort de tror att en jungfru i nöd finns i närheten utan en tanke på att varken nöd eller behov av hjälp föreligger.

Tror din kille får det bra oavsett vad du hittar på. Du har ju uppenbarligen mer än tuggummi mellan öronen.

Jag vet vad du kan göra på hans födelsedag. Sexvägra.

How about chlamydia? The gift that keeps on giving.
 
Last edited:

Aeng

Medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Visby
Hoj
Yamaha Tenere 700
Det är klart grabben ska ha en husvagn om han är intresserad...
 

Ellwood

Tanja Ellwood
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Gävle
Hoj
Honda crf250 -09
Störtsköna åttiotalsvibbar på hoj + kläder i din profil;)


hahaha, ska man inte va som farsan och köra med hans kläder?
sådan fader sådan dotter? :D men faktiskt så har jag skaffat mig nya fräscha kläder, fox 2008 tjejklädmodell, men kan tyvärr inte få tag på hjälmen som finns i usa. men de blå,turkosa skydden har jag då allt kvar !
och hondan,finns ju ingen bättre pärla,skulle aldrig få för mig att sälja,
nya saker går ju som skit idag,ramlar ju ihop,tål ingenting.

äldre hojar behöver man inte göra så mycket med !
 

jennyn

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2007
Ort
östersund
Hoj
honda cbr600f -97
jag gled in på expert och fick en bild av hans älskade pärla tryckt på en kudde, så att han kunde ta med sig den i sängen utan onödigt tungt bärande upp för alla trapprona...
det gick hem.
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Köp en kombinerad badanka/radio till han. Sjukt gjutet. Skönt att ta ett bad efter en hård dag och bad och radio går ju hand i hand.
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Jag tycker att du skall ge killen en liten mus, många killar gillar det:tummenupp :D
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Köpte kawasaki saker, De blev han glad över men inte hans polare :tungan
 
Last edited:

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Köp en dvd med Rocco Sifredi eller Ron Jeremy till han,dom e riktigt vassa på d dom gör,då blir han jätteglad:tummenupp :tummenupp
 

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1
Virka ett foto på Willner o ge till honom, då blir han toppenglad :)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top