Vad

Suki

Darkside
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
3 St olika
heter filmen som skall likna The Fast and Furius fast med motorcyklar........???? Någon som sett den eller vet vad den heter??? Kanske även länk?????

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Suki skrev:
heter filmen som skall likna The Fast and Furius fast med motorcyklar........???? Någon som sett den eller vet vad den heter??? Kanske även länk?????

Biker Boys eller möjligtvis Biker Boyz

tydligen FET kalkonvarning från de som sett den, jag har inte sett den

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jag tycker den va jätte bra. Speciellt så va den verklighetstrogen. För visst är det bra att köra 402m race på grusväg och sen när man passerat mållinjen i topphastighet stanna på 20m. :rolleyes:

Wimanski

Råttárd for life!
Gick med
7 Jun 2003
Hoj
Råttárd
EBS skrev:
Jag tycker den va jätte bra. Speciellt så va den verklighetstrogen. För visst är det bra att köra 402m race på grusväg och sen när man passerat mållinjen i topphastighet stanna på 20m.

Sen att en kille kör utan hjälm i kanske 200 och det syns knappt på hans hår och normalt så skulle tårarna spruta. Men han kliver av hojen som om han bara provsuttit den.

Måste säga att den gör sig bra som kalkonfilm. Vet inte hur den slutade för jag stängde av efter ett tag.

Mitt betyg = :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy av fem möjliga.

Suki

Darkside
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
3 St olika
Är den verkligen

så bra??? Kanske man skulle hyra den ändå då då...

Med något äckligt att äta å något ännu sämre att dricka kanske den blir riktigt bra då??? :(

Gilgo

MES
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
...
Den va la inge vidare... enda som va skoj var väl att det för en gångs skull var hojar med i en film. Enormt verklighetstrogen :crash

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Gilgo skrev:
Den va la inge vidare... enda som va skoj var väl att det för en gångs skull var hojar med i en film. Enormt verklighetstrogen :crash

Äh som film suger den ju. Men det är tamefan alltid kul att titta på hojar på rulle.
Gillar speciellt scenen där han (Bikerboyz skaparen) utmanar allas vår allsmäktige "Smoke" på bron runt 55 minuter in i filmen ungefär. Stört skön entré. :)
Skulle ju vara kul att göra något liknande här i Sverige. Potatoesmc finns ju förvisso, men jag tycker Bikerboyz är grymmare!
So who's in?

(förövrigt kul att blåsa liv i en ganska gammal tråd såhär)

//Fredda

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Allex skrev:
kolla in nya filmen "Torque"
"Life begins at 150MPH" hehehe
http://www.apple.com/trailers/wb/torque/

för att se adrenalinspäckade trailern så måste ni ha quicktime :3freak
Är torque-spelet som det länkas till på sidan ovan kul? Jag orkar inte installera det skumma plugin man behöver för att lira så jag hoppas på att någon annan kan testa det åt mig :). Det är ju alltid lattjo med små motorcykelspel.

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
sgtpepper skrev:
Är torque-spelet som det länkas till på sidan ovan kul? Jag orkar inte installera det skumma plugin man behöver för att lira så jag hoppas på att någon annan kan testa det åt mig :). Det är ju alltid lattjo med små motorcykelspel.

njeee ingen känsla, hojen lutar ju inte äns när man kör i kurvorna hehe. och crashar man så flyger man högt och läänge.

Busgrabb

Kör hoj, ha skoj !
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K9
Biker Boyz är den sämsta skit jag sett på länge :arsele
Som tidigare nämnts, så jävla overklig !

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...