Vadda inga moppetradar?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag skulle nog vilja se det som att övrigt-delen kan avhandla allt mellan himmel och jord, så länge som det är diskussioner förda av och för (sport)hojåkare. Vi ska kunna avhandla vuxna ämnen utan behov av självcensur. Vare sig det rör sig om silvertejp, monogama strutsar eller mopeder.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Har det förresten blivit ok att diskutera ghåstrajder numera? Hittar inget förbud mot det reglerna längre, visst fanns det som egen punkt förr? Står iof inget om moppar heller, men någonstans står det väl att man ska köra MC för att få vara här.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Har det förresten blivit ok att diskutera ghåstrajder numera? Hittar inget förbud mot det reglerna längre, visst fanns det som egen punkt förr? Står iof inget om moppar heller, men någonstans står det väl att man ska köra MC för att få vara här.

Vem får registrera sig som medlem på Sporthoj.com

Vem som helst med intresse för sajtens innehåll får registrera sig och delta i forumet. Sajtens huvudsakliga inriktning är till för sporthojsåkare och / eller de med intresse för att köra sportigt! Om du inte delar denna grundläggande åsikt, bör du inte registrera dig. Annars, varmt välkommen!

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Jag är mest rädd för fördumningen på forumet, något som kommer gå rasande fort om genomsnittlige moppegossen får tillträde med sina juvenila tankar och frågor.

.

Ja shit, skrammande tanke!!

Pa mina 10 ar har har jag nog inte sett fler moppetradar raderas. Visst jag kan ha missat nagra, men det kan nog inte vara manga.

Sa att fordumningen skulle ga i rasanda fart? njae :hihi:hihi

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras