Lucius skrev:Yamaha R1 -03
Betalar 532:-/mån för garageförsäkring (avställd)!!!!
Hojjen står på mitt kontor i en larmad och låst kontorsbyggnad!!!! HUTLÖST FOLKSAM!!!
Vad betalar ni???
Hojjen står på mitt kontor i en larmad och låst kontorsbyggnad!!!! HUTLÖST FOLKSAM!!!
Vad betalar ni???
Vad betalar ni???
twinspark skrev:Om hojjen står så pass säkert är det då någon mening att ha försäkring? Skippa försäkringen!?
Lucius skrev:Inget imot att slanta när den e påställd men nu??? Jag menar den är fysiskt 2 meter från mig 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan och sedan i en låst och larmad lokal??? Borde det kosta över 500 pix i månaden???
Allt är möjligt,troligtvis så krånglar försbolaget,om man ens får ut nåt Jag har iofs hört nåt om brandfarligvätska viss mängd förvarad elle nåt,eftersom jag inte har nåt mer än plasten på hojjen som brinner bra så.heggeli skrev:Inte för att jag vill vara negativ men det verkar inte finnas något som heter "stå säkert" + hur är det med ev. brand i lägenhet eller dyligt om det står en hoj där, vad säger försäkringsbolaget då ?
Bara något att kanske fundera över.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |