Smagatusk
Guest
Jag kan inte skriva å, ä, ö utan det blir [, ', ;. Mycket annat 'r helt fuckat ocks[.
Hj'lp mig!
Hj'lp mig!
Kolla nere till höger (beroende på windowsversion) vilket språk den är inställd på . Skall stå swe eller se. Det har ändrats för mig ett par ggr. annars får du gå in i kontrollpanelen o ändra tangentbordslaypout till swe
Kanske råkat trycka ctrl+shift? Kortkommando för att byta tangentbordslayout men går att ta bort det också i nationella inställningar.
Prova Alt sen Shift så bör det lösa sig
åäö)(?+ Äntligen!
Tusen tack A_NN_A!
Trodde aldrig dagen skulle komma då jag kunde få hjälpa någon med dylik kunskap.
Man vet aldrig hur viktiga bokstäverna är förrän de är borta
Hur skrev du trådnamnet?
Copy & paste is the shit.Och första inlägget. Reflekterade jag inte ens över. Tur man är blond
Underbart att A_NN_A kom in och briljera innan jag hann. Nästan lika skön känsla som att göra det själv. Man måste i det fall man har två språk inställda välja att flytta upp svenska högst upp. Så får jag göra på jobbdatorn då den fuckar ur men den suger.
Enklast är ju att ta bort det engelska språkvalet om det strular, för då kan du ju inte "råka" ändra själv . Antingen via kontrollpanelen (nationella inställningar och språkinställningar) eller om du har kvar språkvalet nere i högra hörnet så kan du gå via den.
Gå in på tangentbord och ta bort det engelska tangentbordet.
Det går tyvärr inte på våra jobbdatorer för vi måste ha det för att vissa filer ska funka. Fucking amerikanskt företag.
Låter helt absurt..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |