vaken

Black R6

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
Yamaha R6 1999
Är det någon vaken rolig person här ???? skriv då till mej som har semester o kan ju inte sova:rolleyes:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
precis samma här...

Ska börja ett nytt jobb 4aug och är inne på min andra vecka av fritidsforskning/semester och har redan lyckats vänt på dygnet...

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Klart man vänder på dygnet när man är ledig!:tummenupp :yoparty käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs:) Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt:tummenupp

Börja snusa, så har du något att göra på nätterna:tummenupp :) Det är gött, jag lovar:yoparty

Badboy1

hej hopp
Gick med
30 Oct 2007
Hoj
xj 400
Klart man vänder på dygnet när man är ledig!:tummenupp :yoparty käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs:) Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt:tummenupp

Börja snusa, så har du något att göra på nätterna:tummenupp :) Det är gött, jag lovar:yoparty
jo klart man är vaken har ju massa ider om hur hojen ska se ut när man är klar med den om man nu finner delar till det:yoparty

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Önskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår..:tungan. Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...:tummenupp

Badboy1

hej hopp
Gick med
30 Oct 2007
Hoj
xj 400
Önskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår..:tungan. Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...:tummenupp
det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe:gnissla

Jocke_K

Goddag
Gick med
12 May 2007
Hoj
SV650s Cbr600rr
Hmm. Jobbar natt, men jobbade sista natten tor-fre, nu har man semester. festade till kl 6 i lördags morse, så nu är det svårt att vända tillbaka dygnet igen. men vafan det regnar ju bara ute iaf....

Badboy1

hej hopp
Gick med
30 Oct 2007
Hoj
xj 400
nä om man skulle gå ut o börja små triva hojen nu när dom nyfikna grannarna sover eller dra en väcking här i byn o rita svarta sträck

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe:gnissla

Drick öl så får du idéerna !:tummenupp ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig:D . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....:tuttar )

Badboy1

hej hopp
Gick med
30 Oct 2007
Hoj
xj 400
Drick öl så får du idéerna !:tummenupp ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig:D . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....:tuttar )

jo i bland blir det ju så haha men är ju så när man är gammal få man ju lägga sig tidigt för o orka dagen .:D

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Någon som har sovit eller? Sova är överskattat. Nu ska jag åka bort till en fin sjö och fiska:tummenupp :)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC