jo klart man är vaken har ju massa ider om hur hojen ska se ut när man är klar med den om man nu finner delar till detKlart man vänder på dygnet när man är ledig! käkade middag för en halvtimme sen, nudlar med kycklingsmak och majs Nu blire Frank´s (50cl energidryck) och en dubbelsnickers till efterrätt
Börja snusa, så har du något att göra på nätterna Det är gött, jag lovar
det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet heheÖnskar man KUNDE vända på dygnet !!! (nattjobbare som har semester). En kompis här på forumet (Chirre) o jag har precis bytt packboxar i hans framgaffel.... O grannen kom över...med öl...o...tja...man är ju inte svår... Fick i alla fall ihop gaffeln innan vi gick på tyngre grejer än öl...
det är väl dock inte helt fel det hehe måste mya ena packboxen på min gaffel med snart fundera riva hela hojen o få den lite rå som sagt var gäller bara o finna delar o folk som kan ge en råd så man inte gör något galet hehe
O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna....
Drick öl så får du idéerna ! ... Har grymt många idéer just nu , men får tyvärr välja den sämsta av dom.....att gå o lägga sig o försöka sova. Barnen kommer imorgon på morgonen , så det är lika bra att skärpa till sig . Ha en trevlig natt pojkar ! ( O ev flickor som dräller in här framåt småtimmarna.... )
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|