Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Sen kommer silly season när L inte vill sitta i en regering med SD.
De ligger ju tyvärr hyfsat bra till trots åtta svåra år med en rekordsvår vinter... Att folk skulle ångra sig av en svår vinter till har jag svårt att se.Man kan konstatera att det är väldigt tur för somliga partier att vinterns elräkningar inte har kommit än....
Hur tror ni rödgröna röran ligger till efter vintern?
Det är något märkligt med talmannens kakor. Vanliga människor ställer ju fram ett fat med flera kakor, men han väljer alltid exakt två kakor, en per person. Misstänker att det ligger något kopplat till mandatfördelningen bakom och att han även häller upp exakt lika mycket kaffe i kopparna, på millilitern när. Tror vi får låna in vår nummerologiska expert från Covid-tråden som säkert kan förklara det hela.Eller om rödgrönt skulle vinna och C och V måste bli överens om vem som får sitta i regering.
Vinnaren blir nog talmannens kakkonto, oavsett mandatfördelning.
View attachment 476217
666 ml kaffe?Det är något märkligt med talmannens kakor. Vanliga människor ställer ju fram ett fat med flera kakor, men han väljer alltid exakt två kakor, en per person. Misstänker att det ligger något kopplat till mandatfördelningen bakom och att han även häller upp exakt lika mycket kaffe i kopparna, på millilitern när. Tror vi får låna in vår nummerologiska expert från Covid-tråden som säkert kan förklara det hela.
De ligger ju tyvärr hyfsat bra till trots åtta svåra år med en rekordsvår vinter... Att folk skulle ångra sig av en svår vinter till har jag svårt att se.
Sossepriser på både drivmedel och el har vi väl haft ett tag? Inte för att det kommer bli bättre om de rödgröna tillåts tomta vidare...Elpriserna var väl inte farliga förra vintern?
I år får vi ju Magda-priser på elen.
Kommer L sluta spela teater. Eller är makten fortfarande viktigast för S som går in i sin fjärde oheliga allians med SD och bildar en tvåpartis majoritetsregering?Jo, men snart har nog den feta tanten sjungit, jag ids inte sitta uppe längre.
Precis som när jag springer maraton så såg det illa ut i början....
Men till skillnad från när jag springer maraton så började det se bättre ut på slutet.
SD+S skulle nog vara bättre för Sverige än den mosiga vänstersörjan de har i laguppställningen nu. Färre partier i koalition ger en mindre splittrad regering.Kommer L sluta spela teater. Eller är makten fortfarande viktigast för S som går in i sin fjärde oheliga allians med SD och bildar en tvåpartis majoritetsregering?
Kommer L sluta spela teater. Eller är makten fortfarande viktigast för S som går in i sin fjärde oheliga allians med SD och bildar en tvåpartis majoritetsregering?
Näe, inte ens politikerna själva pratar ju om vad som blir bäst för Sverige, utan att dom ska vinna och få makt.Macckten framför allt, det finns inga kor som är för heliga att slaktas på det altaret
Kan vi inte konstruera en maktlös presidentpost som Sossarna kan få inneha varje år? Kan t.o.m. dela slott med kungen eller nåt, klippa band och ge fan i att träffa utländska representanter.Macckten framför allt, det finns inga kor som är för heliga att slaktas på det altaret
Sen kommer silly season när L inte vill sitta i en regering med SD.
Får hoppas att de åker ur tillsammans med miljöpartiet nästa val.Vad tror ni händer nu? Folkpartiet har svikit sina väljare vid två mandatperioder och överlämnat makten åt vänstern för att hålla sd borta från makten.
Nu har deras valkampanj varit att rösta på oss för annars kan sd hamna i regeringen.
Nu när de blivit räddade av stödröstar från höger så kommer de alltså återigen tvingas svika väldigt många av sina väljare. Antingen de som trodde sig rösta borgerligt eller så de som ville rösta bort sd från regeringen.
Kommer L sluta spela teater. Eller är makten fortfarande viktigast för S som går in i sin fjärde oheliga allians med SD och bildar en tvåpartis majoritetsregering?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|