Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Om det bara ska vara fräschare grejer än det du har på så måste det väl finnas pallvis på skroten? Jag har svårt att tro att man får igen däck för 3-4000kr när man säljer.
Om det bara ska vara fräschare grejer än det du har på så måste det väl finnas pallvis på skroten? Jag har svårt att tro att man får igen däck för 3-4000kr när man säljer.
Är däck så dyra idag?Om det bara ska vara fräschare grejer än det du har på så måste det väl finnas pallvis på skroten? Jag har svårt att tro att man får igen däck för 3-4000kr när man säljer.
Jag håller på och letar efter däck, är mest sugen på Michelin Road 6. Ännu så länge ligger Tyred bra till. 120/70-17 kostar 1851kr och 180/55-17 kostar 2356kr....Är däck så dyra idag?
Sist jag krängde på en uppsättning m7'or betalade jag knappt 270€ för bägge.
Men har du sett vilka summor som skroten vill ha nuförtiden?Om det bara ska vara fräschare grejer än det du har på så måste det väl finnas pallvis på skroten? Jag har svårt att tro att man får igen däck för 3-4000kr när man säljer.
Jisses, är det hipsters vurm för vintage som har förvärvat marknaden?Men har du sett vilka summor som skroten vill ha nuförtiden?
2000:- för en uppsättning begagnade hos Bikepart.
Då är ett par nya för 300:- till inte en helt orimlig väg att gå.
Hårt däck håller ju längre?!Jisses, är det hipsters vurm för vintage som har förvärvat marknaden?
Tack för tipset - spinner vidare på den o ser om säljaren är villig att skicka!
Lär ju finnas fler däck där på Marketplace så bara leta om inte detta lirar ?Tack för tipset - spinner vidare på den o ser om säljaren är villig att skicka!
Fick exakt samma meddelande som du, damp ner i inkorgen idag.@El Presidente Har du fått nåt däck? Jag beställde en uppsättning inspirerad av din tråd, men har fått besked om att de inte kan leverera på ett tag.
Sen på det förstår jag, gp503.de tar ca 3800 inkl frakt för ett set Road6 i dessa dimensioner!Jag håller på och letar efter däck, är mest sugen på Michelin Road 6. Ännu så länge ligger Tyred bra till. 120/70-17 kostar 1851kr och 180/55-17 kostar 2356kr....
Hittar ni bättre priser får ni gärna hojta till.
Ska kollas upp, har nämligen inte beställt några däck ännu... Tack för tipsetSen på det förstår jag, gp503.de tar ca 3800 inkl frakt för ett set Road6 i dessa dimensioner!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|