Val av fordon...

KawaRobin

Namen tjäänare!
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Arctic Cat Zr600 -98, 1100cc Gokart
Tja! Någon som har något tips på vad man ska köpa för fordon för att fira körkortet om 2 veckor?:D :va

Funderar på en Nissan 200sx eller kanske en GTI.

Max pris är 60tusen:)
Är ny här föresten:tuttar

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2742297 Tja! Någon som har något tips på vad man ska köpa för fordon för att fira körkortet om 2 veckor?:D :va

Grattis i förskott :rolleyes: 200:n är så mkt "hej jag har tagit kör kort och tror jag köpt en bal bil" som det går.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Grattis!!

Du har just blivit utvald att köpa vår Svarta Opel Omega Caravan 2,0 16v -96.
Finns inget val, bara att skicka 25K så övergår skiten till dig!
:D :tummenupp

//Yabba

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Du får min Micra för 20 000! Skittuff! Blå var den en gång i tiden och ren med. Men tänk vad fin den kan bli för dina 40 000 du får över! Kanske till och med har råd med såna där söta fluffiga tärningar. :)

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Ni kanske har rätt om 200:an men jag har så många fina minnen med en s13 att jag måste säga; köp den!

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
Tja! Någon som har något tips på vad man ska köpa för fordon för att fira körkortet om 2 veckor?:D :va

En EPA-traktor kanske är att föredra?
Födelsedatum:
25 November, 1991
Ålder:
15

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express

Jag har en 200sx s13 som jag ska sälja!
Extremt fin!
99%rostfri!
Vinrödsmettalic 17" fälgar.
/mvh jonas

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Tjöp en audi S2, och om du vill vara lite tuffare så köp dig en avant! :yoparty

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Köper du en GTI-typ av bil eller ungdomsbil öht, så får du räkna med att de har gått hårt och kräver mycket kärlek för att hålla sig rullande. Sen är ju inte reservdelarna direkt billigare till en GTI-bil jämfört med basmodellen heller, lider själv varje gång något ska bytas på min bil då Biltema har i princip inget i slitdetaljsväg till min modell.

Fitte

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
SV1000N
200:an är sjukt dyr i försäkring i förhållande till vad man får...

Jag tycker 200an är ett bra alternativ för dom pengarna! Bra trimobjekt osv! =) Tipset är väl att hitta en VÄLSERVAD, välvårdad bil...finns många pärlor men ännu fler sönderkörda lik! Oljebyte var 500e mil är tex en självklarhet när det gäller 200an!

Jag hade inte tvekat en sekund om jag vore sugen, KÖP, men leta noga och länge! Jag har själv haft 3 stycken, två S13 och en S14! En S14 är i princip bättre på allt, fast ganska mycket dyrare, så klart!

Som sagt, köp en 200 -S13 och var glad! :tummenupp

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Köper du en GTI-typ av bil eller ungdomsbil öht, så får du räkna med att de har gått hårt och kräver mycket kärlek för att hålla sig rullande. Sen är ju inte reservdelarna direkt billigare till en GTI-bil jämfört med basmodellen heller, lider själv varje gång något ska bytas på min bil då Biltema har i princip inget i slitdetaljsväg till min modell.

Om det är 205:an du talar om så kan jag säga att biltema har det mesta till den, dock under andra namn.

Sök och du skall finna.

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Om det är 205:an du talar om så kan jag säga att biltema har det mesta till den, dock under andra namn.

Sök och du skall finna.

Den gjorde det igen idag - Biltemas framhjulslager som jag bytte för att det skar för 250 mil sedan skar idag igen. Med en sådan här bil behöver man iaf inga andra fritidsintressen.. har fan mekat mig vintern igenom.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Den gjorde det igen idag - Biltemas framhjulslager som jag bytte för att det skar för 250 mil sedan skar idag igen. Med en sådan här bil behöver man iaf inga andra fritidsintressen.. har fan mekat mig vintern igenom.

Hmm... ett ordentligt SKF lager på typ mekonomen e ju inte så farligt dyrt väl?..

Ja älskar 205 gti... att köra :D.. hade iof inte min tillräckligt länge för att den skulle hinna paja.. men hitta den på blocket ett tag efter ja sålt den..som reservdelsbil :rofl

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hmm... ett ordentligt SKF lager på typ mekonomen e ju inte så farligt dyrt väl?..

Ja älskar 205 gti... att köra :D.. hade iof inte min tillräckligt länge för att den skulle hinna paja.. men hitta den på blocket ett tag efter ja sålt den..som reservdelsbil :rofl

205 GTI är en kul bil, men som 18års bil (om tre år i det här fallet, det måste vara ett traktorkort på dispens han får om två veckor) passar Kadett gsi eller kanske Golfen bättre, dom är tåligare men inte mycket slöare.

Fast allra helst kanske en gammal volvo/opel/bmw/vaz, alla bilar med föråldrad teknik som felhjulsdrift... :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy