Val av hoj?

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Tog kortet för en vecka och en halv sen och har redan hunnit att vara på mcsemester i norge. :tungan Serpentinvägar!!!:tungan. Rastar ft killens ducce - och den e ju bara så så ball att köra. Men det är dax att börja kolla efter en egen plastraket men vilken ska man köpa då... vilken ska jag välja?:va
Duccen är underbar men dyr att försäkra. Har sett suzuki gsxr! Snygga! och om man inte köper en allt för ny så verkar försäkingen vara överkomlig, eller? Vill gärna ha nått som låter gott oxå:) Är det nån som har nått förslag?

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
beror lite på vad din kompis har för ducce, men e det ett monster är nog en gsxr dubbelt så dyr att försäkra...

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
gsx 750/1100 r -88, går de inte under classic försäkring ?

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
beror lite på vad din kompis har för ducce, men e det ett monster är nog en gsxr dubbelt så dyr att försäkra...

Han har en 750 ss. Vacker att se på och vacker att lyssna till. Kanske ingen "värsting" men den räcker gott till mig för tillfället iaf. Nybörjare som man är så har jag ju ingen lust att köra ihjäl sig det första man gör.
Kollade lite på nätet och jämförde priser på försäkringar. Det verkar mer ha att göra med ägarens ålder/kön/hur länge man har haft kortet än vilken hoj man kör.
Tex så kan ett par tjäna >2000:- på att hojjen står på tjejen istället för på killen. Jag föreslog att duccen skulle skrivas på mig istället:tungan. Min kille diggade inte skämtet:D

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Hittade tråden "Ok, slutsnackat om vad man ska ha för hoj..." under allmänt snack, mcrellaterat....
Får mig att fundera, kanske är det värt det ändå...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy