hållundan
Emozione!
Heinrich skrev:Chamonix -99
Var i Chamonix '02. Gillar det stället skarpt. Bästa åkningen enligt mig var i Le Grande Montés eller hur det nu stavs. Grek-liften tog en till skön åkning!
Heinrich skrev:Chamonix -99
Les Grandes Montets.hållundan skrev:
Var i Chamonix '02. Gillar det stället skarpt. Bästa åkningen enligt mig var i Le Grande Montés eller hur det nu stavs. Grek-liften tog en till skön åkning!
hållundan skrev:
Det har väl varit med i en och annan resekatalog?korvgubbe skrev:på bilden där jag står still ser man det "berömda" nålsögat som de hoppade igenom i nån bond-film...
Heinrich skrev:Det har väl varit med i en och annan resekatalog?
Fräsigt. Det där ska jag kolla närmare på!korvgubbe skrev:Jo, jag skulle tro att det har det.. är iofs en rätt tuff bergsformation ...
hållundan skrev:Fräsigt. Det där ska jag kolla närmare på!
Edit: Fina bilder!
Äta på Poco Loco. Världens bästa hamburgare...Johanjulgran skrev:Jag och MikkE åker till chamonix den 21/1. Har ni några bra tipps på vad man kan göra där efter skidåkningen??
Tyvärr har det varit så för mig med de senaste gångerna. Nu jäklar ser det dock ut att vara rätt bra snötillgång. Peppar peppar!korvgubbe skrev:Hade gärna bifogat några med mer puder men jag lyckas alltid komma till alperna när det för en gångs skull inte snöat på länge!
Tackar. Det ska läggas på minnethållundan skrev:Äta på Poco Loco. Världens bästa hamburgare...
Besök Southbar, om det finns kvar dvs., ett svenskhak med bra ös.The Jekyll är också schysst.Johanjulgran skrev:Jag och MikkE åker till chamonix den 21/1. Har ni några bra tipps på vad man kan göra där efter skidåkningen??
Jag var också där -02. En dryg vecka i slutet av januari. Knappt någon snö alls, jäkla trist. Men man har väl blivit bortskämd efter några månader där nere...hållundan skrev:Var i Chamonix '02. Gillar det stället skarpt.
Sånt är riktigt surt. För att vara på den säkra sidan är det bäst att vara där hela säsongenkorvgubbe skrev:Hade gärna bifogat några med mer puder men jag lyckas alltid komma till alperna när det för en gångs skull inte snöat på länge!
AS! Jobbade du där nere? Som vad? Är sugen som fasen på det, efter jag är klar med högskolestudierna hade det vart gött.Heinrich skrev:Sånt är riktigt surt. För att vara på den säkra sidan är det bäst att vara där hela säsongen
Inget jobb. Bara fet åkning på dagarna (var det risigt väder gjorde man något annat) och rajtantajtan på kvällarnahållundan skrev:AS! Jobbade du där nere? Som vad? Är sugen som fasen på det, efter jag är klar med högskolestudierna hade det vart gött.
Fy fan va ballt. Hur bor man? Bilen?Heinrich skrev:Inget jobb. Bara fet åkning på dagarna (var det risigt väder gjorde man något annat) och rajtantajtan på kvällarna
Kanske inte det bästa för ekonomin, men det var kul
Bummarbilen: 240 Turbo
Det vanligaste är ju att man hyr en lägenhet tillsammans. Men det fanns några galningar som bodde i bil. Inget att rekommenderahållundan skrev:Fy fan va ballt. Hur bor man? Bilen?
Nä, det får nog bli något sådant isf. Bara att jobba ihop en "spenderarkassa" då...Heinrich skrev:Det vanligaste är ju att man hyr en lägenhet tillsammans. Men det fanns några galningar som bodde i bil. Inget att rekommendera
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|