valborg tur med vädret?

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Sitter här o dricker jack daniels o väntar på tjejen som gör sig i ordning.
Var meningen vi skulle grillat med lite vänner o supit osv , men givetvis så regnar
det som fan , hur många är det som funderat ens på att sitta ute idag
känns som det regnar i hela jävla kuk sverige.....

kommer bli full i vilket fall men alltid trevligt o kunna sitta ute i gräset o
vara full...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
floodi skrev:
2126065 Sitter här o dricker jack daniels o väntar på tjejen som gör sig i ordning.
Var meningen vi skulle grillat med lite vänner o supit osv , men givetvis så regnar

vara full...
Vart e pollen`? Här ok väder.

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Scott.
Sol som fan
Ölen godare än någonsin, nästan.
"... inte ett moln, så långt ögat kan nåååå....."

:fyllisar

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
floodi skrev:
2126078 Fan jag vet för hellvete inte hur man gör en poll.... :fyllisar
Över de första inlägget är en menny ta tråd verktyg och sen skapa poll.

Här e de halvtaskigt halvmullet blåsigt men uppehåll.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Här är det soligt och gött, men jag sitter inne på jobbet. Ser dock ut att blåsa ganska mycket... Får väl se hur det blir senare ikväll.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
floodi skrev:
2126065 Sitter här o dricker jack daniels o väntar på tjejen som gör sig i ordning.

vara full...

Första man tänker på, jack daniels?! Mja...

Men här är det uppehåll och lätt molntäcke.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Skit i vädret, jag är sjuk IGEN! Blev frisk förra veckan (trodde jag) från min influensa/förkylning men nu ligger man här igen med feber och svullen hals. Egentligen borde jag svepa en kvarting bara för att jävlas med min kropp och se hur den mår sen :mad:

Gabor

Guest
Soligt men blåsigt. Nattvandring i uppsala mellan 23-05, blir säkert en intressant natt.... :gnissla :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gabor skrev:
2126277 Soligt men blåsigt. Nattvandring i uppsala mellan 23-05, blir säkert en intressant natt.... :gnissla :rolleyes:

Det innebär att du är 35+, har några ungar rännandes ute som givetvis är fulla som fan och du får vara nykter. Jobbigt att vara lastgammal ibland :hihi
Ehh, iofs så är jag hälften så gammal som dig men känner mig som en 70-årig gubbe med ischias varje gång jag går upp ur sängen....

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Gabor skrev:
2126277 Soligt men blåsigt. Nattvandring i uppsala mellan 23-05, blir säkert en intressant natt.... :gnissla :rolleyes:

UHHHHHH nattvandrare är det värsta som finns näst efter dörrvakter på sunkhak......
Märks det att jag är född på 80-talet och aningen bitter? :tomten
Ha en trevlig natt och va glad du inte skall nattvandra på skolavslutningen det är oom möjligt ännu värre:3freak

I kväll blir det grillning och supande i stadens park, vi måste visa både ungrarna och de norska studenterna hur ett riktigt svenskt valborg går till...... :banana

Kia

Guest
Bakfull, sliten och trött.... sitter hemma med barn... För mig får det gärna regna så blir det lugnare på stan...

Gabor

Guest
Dee_cati skrev:
2126297 Det innebär att du är 35+, har några ungar rännandes ute som givetvis är fulla som fan och du får vara nykter. Jobbigt att vara lastgammal ibland :hihi
Ehh, iofs så är jag hälften så gammal som dig men känner mig som en 70-årig gubbe med ischias varje gång jag går upp ur sängen....

Hyffsat rätt, :lol ...har samtidigt märkt att det är dålig kvalitet på ungdomen nuförtiden, orkar inte festa med kvalitet å stil, bara aspackade och dräller överallt......eller orkar ingenting. :fyllisar

Gabor

Guest
Boris JR skrev:
2126332 UHHHHHH nattvandrare är det värsta som finns näst efter dörrvakter på sunkhak......
Märks det att jag är född på 80-talet och aningen bitter? :tomten
Ha en trevlig natt och va glad du inte skall nattvandra på skolavslutningen det är oom möjligt ännu värre:3freak

I kväll blir det grillning och supande i stadens park, vi måste visa både ungrarna och de norska studenterna hur ett riktigt svenskt valborg går till...... :banana

vafalls, jämföra mig med dörrpost, flt dörrvakt.... :fatta! :lol .
Var ute på skolavslutningen förra året, valborg, kulturnatten 2 år i rad...ganska intressant ...synd att de som borde vara ute inte är det...

Visa bogracsguylascpaprikassalami folket hur man super på riktigt...javisst i fan, det kan dom redan med råge...passa dig för norrbaggarna bara, dom kör med ful champagne, hemkört å samarin...

Kia

Guest
stoooffe skrev:
2126345 Du är bakis en dag för tidigt. :7peta

Jag vet... tjuvstartade valborgsfirandet lite...
Har barn hemma idag och ville slippa dessa milslånga krogköerna ikväll... Hade en toppenkväll igår istället... lever på den. Helt klart värt att må dåligt idag... :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gabor skrev:
2126343 Hyffsat rätt, :lol ...har samtidigt märkt att det är dålig kvalitet på ungdomen nuförtiden, orkar inte festa med kvalitet å stil, bara aspackade och dräller överallt......eller orkar ingenting. :fyllisar

Sant, när en annan var tonåring och det söps varje helg så orkade man hålla på långt in på natten och hålla sig undan från fyllecellen men ändå gå upp runt lunch dagen därpå och fortsätta festandet. Numera ligger de ju till kvällen och kör oftast bara en en-dagars-fylla :död

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy