Vallåsen 16-17 Januari, med boende

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
din stackare.. jag har det på film och det ser nästan värre ut än när jag såg det i backen... hjärnskakning och 3dgr sjukning.. bara för du skulle spara dem 40 spännen :D krya på dig kompis.. skickar filmen sen..

Söndagen började med halv storm och mkt snö men slutade med vindstilla och lite snö, 3 minus och grym kvällsåkning.. (17-18) :)
:yoparty

Fick du aldrig med coola mig på film?

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Fick du aldrig med coola mig på film?

givetvis.. lite åkning bredid pucklarna och när du åker förbi innan liften.. ja och lite när du vinkar till kameran som är standard :) men jag ska se om jag kan lägga in lite länkar här sen till youtube.. måste bara ändra format.. kan inte sånt, jag kan bara göra trippelvolt med brädan

lillklippen

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Hoj
cbr600rr 05
Men varför gjorde du inte en enkel dubbel volt bakår om du kan trippel??
taxck för grrym helg...after skin på lördagen vr grym...
hahaha:yoparty:yoparty:yoparty

givetvis.. lite åkning bredid pucklarna och när du åker förbi innan liften.. ja och lite när du vinkar till kameran som är standard :) men jag ska se om jag kan lägga in lite länkar här sen till youtube.. måste bara ändra format.. kan inte sånt, jag kan bara göra trippelvolt med brädan

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
men jag ska se om jag kan lägga in lite länkar här sen till youtube.. måste bara ändra format.. kan inte sånt, jag kan bara göra trippelvolt med brädan

Jag vill se den där länken. Är nämligen jävligt sugen på att köpa mig en sådan kamera till våren och vill se lite hur kvallen blev…

Gruztager

Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Jag vill se den där länken. Är nämligen jävligt sugen på att köpa mig en sådan kamera till våren och vill se lite hur kvallen blev…

de formatet från kameran kan jag lägga upp på vimeo ( enligt dr K) så ska prova det när jag hinner.. typ fredag. Kvaliten är riktigt bra... dessutom är det full HD i dem ni ska beställa och jag har bara HD :)

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
20e blir svårt för det är poker.. :D men fredagen kanske? Över dagen bara? du ska inte försova dig nu då? :tuttar

Jag tänkte försöka hålla mig vaken! Jag jobbar egentligen på fredag men kan säkert få ledigt om ni andra kan då! Över dagen passar utmärkt. Spelar ni poker hela dan eller? Annars kan man väl åka skidor på dagen och spela poker på kvällen:D??

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tänkte försöka hålla mig vaken! Jag jobbar egentligen på fredag men kan säkert få ledigt om ni andra kan då! Över dagen passar utmärkt. Spelar ni poker hela dan eller? Annars kan man väl åka skidor på dagen och spela poker på kvällen:D??

Rebecca, det är pojkar vi pratar om! Det vet du ju att de bara kan koncentrera sig på en sak/dag!

Gruztager

Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
jag måste vara hemma och ha skola med Swish innan och kanske förbereda en aning. blir svårt att vara klar med det till 18 om liftarna stänger 18-21 typ :) OM det blir fredagen är jag sugen

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Om CSN behagar betala ut mina pengar nu snart (bara 3 veckor för sent som vanligt.....) så kan jag eventuellt tänka mig att följa med!

Gruztager

Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Om CSN behagar betala ut mina pengar nu snart (bara 3 veckor för sent som vanligt.....) så kan jag eventuellt tänka mig att följa med!

ändring igen sry :( får släkten på besök så får omprioritera.. (jag gillar min släkt) :) Hoppas du kommer på lördag swish även om csn är sega :D

kommer många vintriga helger till ...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
ändring igen sry :( får släkten på besök så får omprioritera.. (jag gillar min släkt) :) Hoppas du kommer på lördag swish även om csn är sega :D

kommer många vintriga helger till ...

Jag kommer på lördag, och jag hoppas verkligen INTE att det kommer många vintriga helger till, förrän tidigast i december! :D

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras