Jag tror det är Nyans som drar det blocket här på SHMen vad är det som händer i omröstningen egentligen? Vi har nu FI, AfS, Stram Kurs och Nyans som tillsammans utgör någon slags virtuellt största parti och således får bilda regering. De får nu enas om en statsminister som behöver samla ihop tillräckligt stöd från de andra partierna för att få stöd i riksdagen för att driva sin politk. Och någon tyckte att senaste regeringsbildningarna varit svåra
Ja exakt.Måste man rösta för att kunna se resultatet? Ser bara alternativen det går att rösta på.
Nädu, för att få vara med och leka måste man bekänna färg. Grå är ingen färgMarkus förfan lägg till ".../rösta blankt/inte rösta alls" i sista alternativet så kan jag vara med och leka med de stora pojkarna. Can't see shit, captain!
Jag är färgblind.Nädu, för att få vara med och leka måste man bekänna färg. Grå är ingen färg
Då funkar det lika bra att ange en bokstavkombination, blomma, läte eller annat kännetecken, bara vi fattar vad du menarJag är färgblind.
Tror det handlar om landsnamn primärt förvisso.Som historien visar så "behöver man berätta att man är för demokrati är man antagligen inte det".
Grå vargarna ?Nädu, för att få vara med och leka måste man bekänna färg. Grå är ingen färg
Markus förfan lägg till ".../rösta blankt/inte rösta alls" i sista alternativet så kan jag vara med och leka med de stora pojkarna. Can't see shit, captain!
Men jag kommer inte rösta på något övrigt parti eller blankt.Övriga partier/Blankt
Det är ju i princip samma sak, ingen av dom kommer ju att komma över spärren ändå
Jag skrev till Swedie för att kunna lägga upp tråden, gick inte att polla i mobil plattform i OT, du kanske kan fråga om det går att utöka antal alternativ? I så fall fixar jag alla tänkbara möjligheter.Men jag kommer inte rösta på något övrigt parti eller blankt.
Lite som sjuklövern eller tom åttaklövern. Det är i princip samma sak, lite olika nyans på samma smörja bara.
Lastbalansera?Dessutom saknas ju det obligatoriska alternativet som alltid var med i pollarna förr...
Borra?Dessutom saknas ju det obligatoriska alternativet som alltid var med i pollarna förr...
Borra?
Det alternativet har jag aldrig sett.Är du dum eller?
Det alternativet har jag aldrig sett.
Well, 22 personer, och väl spritt, alla partier som har fått en röst är över 4% spärrenIntressant att så få i åsiktseliten vågar rösta. ?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|