Vanligast vägar på Uppkörningarna U-sala?

Gurra H

Nu med hus på vischan!
Gick med
13 May 2003
Hoj
VFR 800FI
Kul att informationen kom till nytta.
Hoppas du lyckas på uppkörningen!

/Gurra

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Var tuff!

Tinatjejen skrev:
Fan va GULD!
Trodde att jag skulle få nått litet svar kanske i den här råden. Åsså rasar det in en hel hög!
Ni anar inte min tacksamhet!
:bow
Jag har hjälp N'Lasse och en till att ta kort och det som jag trycker på är att vara distinkt i sina avsikter, tveka inte utan var "säker" på dina avsikekter! När du i en korsning får grönt att köra ut, ge gärnet och utnyttja kraften i hojen för att skapa en säkerhetslucka i trafiken mot medtrafikanter bakom dig. När det gäller korsningar där högerregeln gäller lägg foten på bakbromsen så lampan tänds, detta markera för inspektören att du är medveten om situationen och är redo att stanna om så behövs, anpassa farten om sikten är dålig. Överdriv och nicka i backspeglarna när du tittar i dem, detta ger plusspoäng som du har behov av.

Lycka till!

/Simba

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Var tuff!

Simba skrev:
Jag har hjälp N'Lasse och en till att ta kort och det som jag trycker på är att vara distinkt i sina avsikter, tveka inte utan var "säker" på dina avsikekter! När du i en korsning får grönt att köra ut, ge gärnet och utnyttja kraften i hojen för att skapa en säkerhetslucka i trafiken mot medtrafikanter bakom dig. När det gäller korsningar där högerregeln gäller lägg foten på bakbromsen så lampan tänds, detta markera för inspektören att du är medveten om situationen och är redo att stanna om så behövs, anpassa farten om sikten är dålig. Överdriv och nicka i backspeglarna när du tittar i dem, detta ger plusspoäng som du har behov av.

Lycka till!

/Simba
WestW gjorde sådär på sin uppkörning.
Han vart kuggad. "För försiktig, du kör ju inte sådär i vanliga fall" tyckte inspektörn.. :mad:

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM