Harmon Rabb skrev:FILM 28 min lång och 68 Mb.
Harmon Rabb skrev:Kasta ett extra öga på eftertexten. Där framgår vilka de är som kör. Ni bör nog känna igen något av namnen åtminstone.
Att köra på det sättet under de omständigheterna är inte annat än korkat.
Man har ju inte snabbast uppkoppling men är det rätt film (tror det på filnamnet och att det var v-twin i trafik) så äre inte killar utan koll som kör, en av dem har väl tillåme gästat motoGP? Shane Byrne right? (man e ju bäst på namn...)lorkan skrev:Vadå skrattar åt en krash ? Jag hörde aldrig att dom skrattade åt honom i slutet ? (kan ha missat ngt då jag snabbspolade igenom det mesta, 30 min lång ju (!!)).
Vilka idioter, synd att inte alla krashade. 0 kontroll, nära att nån av dom krashade flera ggr, ren tur(otur?) att han inte gjorde det.
Engelsmän och hojar ?
Han uttryckte det bra själv flera gånger.
Motherfucker. :kocko
De var ju engelsmänHoztic skrev:Visst, jag blev grymt sugen på att sticka ut och köra hoj, det får medges, men det gick lite väl tvärs över gint ibland. Dom låg lite väl tight ibland, och körde lite väl mycket vänstertrafik
Kör ÖVER refuger med sporthoj känns heller inte så listigt
J.Porta skrev:De var ju engelsmän
philiph skrev:jävla idioter......
Harmon Rabb skrev:FILM 28 min lång och 68 Mb.
Pejo skrev:Men herrejösses en sån gammal film ni plockar fram i dagsljuset. Är inte den här filmen och diskussionen redan avklarad liksom ?
Pejo skrev:Men herrejösses en sån gammal film ni plockar fram i dagsljuset. Är inte den här filmen och diskussionen redan avklarad liksom ?
Och du klagar på medlemmar som gör meningslösa inlägg?Fürstenhoff skrev::corn
:corn
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad