lorkan
Bannad
Hoztic skrev:Nästan? Dom smällde ju en gång!
Haha okej då, men det var med marken. Tur var väl det, så ingen oskyldig blev skadad...
Hoztic skrev:Nästan? Dom smällde ju en gång!
ReDan skrev:Det är den kända engelska roadracingstjärnan som pratar/kör i filmen va?
Annars tycker jag den var härlig med lite fart : )
The_Plumber skrev:Kan inte göra mer än att hålla med dig.
philiph skrev:DOM KÖR JU GRYMT!
Koskela skrev:Ändrat uppfattning eller
Avarage skrev:Tydliga tecken, vid flera tillfällen från flera av dem, att de är rädda och triggar sina överlevnadsreaktioner vilket innebär att de inte tycks förstå hur att köra en hoj och ännu mindre vilka konsekvenser det kan få!
En viss attitydproblem tycks också finnas med i bilder när man ideligen kallar sina medtrafikanter "mother fucker" och anser att all övrigt trafik inte har där att göra när man uttrycker sig "get out of MY way!".
En typisk film som är skapat av människor som inte jag anser vara värda att se upp till vad avser deras körteknik! De kan vara hur trevliga och vänliga/hjälpsamma som helst och världens bästa kompisar men köra hoj är något de bör öva mer på!
// Niklas
P.S För mig var den ny! Har inte sett denna filmen förut.
Bra sagt!!Avarage skrev:Tydliga tecken, vid flera tillfällen från flera av dem, att de är rädda och triggar sina överlevnadsreaktioner vilket innebär att de inte tycks förstå hur att köra en hoj och ännu mindre vilka konsekvenser det kan få!
En viss attitydproblem tycks också finnas med i bilder när man ideligen kallar sina medtrafikanter "mother fucker" och anser att all övrigt trafik inte har där att göra när man uttrycker sig "get out of MY way!".
En typisk film som är skapat av människor som inte jag anser vara värda att se upp till vad avser deras körteknik! De kan vara hur trevliga och vänliga/hjälpsamma som helst och världens bästa kompisar men köra hoj är något de bör öva mer på!
// Niklas
P.S För mig var den ny! Har inte sett denna filmen förut.
wannagofast skrev:Bra sagt!!
Hade varit en kanon rulle om den spelats in på "ringen" eller liknande..
Det är för mig inte farten som är problemet utan bristen på respekt för andras liv..
Glatt?sandstream skrev:dessutom glatt visar upp det i sin film
Var? jag märkte inga icke brittiska uttryckssätt.de försöker slänga sig med amerikanska uttryck när de är bleka engelsmän
Ont om män var det gott om i filmen, det håller jag med omBearing skrev:Det filmen visar är ju att det gick överstyr p.g.a av att de kände sig tvungna att tävla och ingen var man nog att lägga av.
Min reflektion var iaf att de körde ett gäng icke brittiska uttryck, men skit i det.Bearing skrev:Var? jag märkte inga icke brittiska uttryckssätt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|