Vansinnes körning i ordets rätta bemärkelse

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
ReDan skrev:
Det är den kända engelska roadracingstjärnan som pratar/kör i filmen va?
Annars tycker jag den var härlig med lite fart : )

dålig musik men gillar stuket på filmen ;)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Konstigt att dom inte kör på bättre däck, det satt ju Macadam på Duccen. Riiiktigt usla på bakhjulsåkning va dom, dom vispade bra med högernävarna.

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
De här va ju riktigt kul. Ganska dumt också. Men gör inte dom det gör någon annan det :)

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
ooooj

såg ni vad hemskt?! dom körde över hastighetsgränsen!!!

usch vad oansvarigt...dessutom så körde dom om också....HUGA!tänk vad som hade hänt om det hade hänt en allvarlig olycka! eller tänk om det hade ramlat människor från himlen som hade hamnat på vägen och blivit påkörda...ne, usch vad oansvarigt!

( kommer garanterat skratta hela dagen för jag vet att någon MÅSTE bara svara på mitt inlägg )

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Tydliga tecken, vid flera tillfällen från flera av dem, att de är rädda och triggar sina överlevnadsreaktioner vilket innebär att de inte tycks förstå hur att köra en hoj och ännu mindre vilka konsekvenser det kan få!

En viss attitydproblem tycks också finnas med i bilder när man ideligen kallar sina medtrafikanter "mother fucker" och anser att all övrigt trafik inte har där att göra när man uttrycker sig "get out of MY way!".

En typisk film som är skapat av människor som inte jag anser vara värda att se upp till vad avser deras körteknik! De kan vara hur trevliga och vänliga/hjälpsamma som helst och världens bästa kompisar men köra hoj är något de bör öva mer på!

// Niklas
P.S För mig var den ny! Har inte sett denna filmen förut.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
De är inte så hårda som man kan tro.

Bifogat

• snapshot20060109105737.jpg
    snapshot20060109105737.jpg
    12.3 KB · Visningar: 196

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Jag har de flesta Fastbikes filmerna i burken, helt klart de mest sevärda hojfilmerna.

GR är rena sömnpillret...

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Avarage skrev:
Tydliga tecken, vid flera tillfällen från flera av dem, att de är rädda och triggar sina överlevnadsreaktioner vilket innebär att de inte tycks förstå hur att köra en hoj och ännu mindre vilka konsekvenser det kan få!

En viss attitydproblem tycks också finnas med i bilder när man ideligen kallar sina medtrafikanter "mother fucker" och anser att all övrigt trafik inte har där att göra när man uttrycker sig "get out of MY way!".

En typisk film som är skapat av människor som inte jag anser vara värda att se upp till vad avser deras körteknik! De kan vara hur trevliga och vänliga/hjälpsamma som helst och världens bästa kompisar men köra hoj är något de bör öva mer på!

// Niklas

Håller med.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Avarage skrev:

// Niklas
Bra sagt!!
Hade varit en kanon rulle om den spelats in på "ringen" eller liknande..
Det är för mig inte farten som är problemet utan bristen på respekt för andras liv..

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
wannagofast skrev:
Bra sagt!!
Hade varit en kanon rulle om den spelats in på "ringen" eller liknande..
Det är för mig inte farten som är problemet utan bristen på respekt för andras liv..

Fun flirts with danger vet ni väl :rolleyes:

sandstream

Guest
Vet inte vad som är mest patetiskt med filmen, den uppenbara bristen på självinsikt (då de ständigt kör över sin förmåga och dessutom glatt visar upp det i sin film), den tuffa killen som ojar sig som en liten tjej när han kört i diket, att inte hinna bromsa och köra in i polaren eller det faktum att de försöker slänga sig med amerikanska uttryck när de är bleka engelsmän :3freak

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Hoj
R1100S, XS400
sandstream skrev:
dessutom glatt visar upp det i sin film
Glatt?

Kolla igen vid:
25:38
26:30
16:00
18:20

Jag uppfattar filmen som en dokumentär. Berättaren är ju medveten om att det de gjorde var "vansinne", antagligen de andra också. Det filmen visar är ju att det gick överstyr p.g.a av att de kände sig tvungna att tävla och ingen var man nog att lägga av.

de försöker slänga sig med amerikanska uttryck när de är bleka engelsmän
Var? jag märkte inga icke brittiska uttryckssätt.

sandstream

Guest
Bearing skrev:
Det filmen visar är ju att det gick överstyr p.g.a av att de kände sig tvungna att tävla och ingen var man nog att lägga av.
Ont om män var det gott om i filmen, det håller jag med om :tummenupp
Bearing skrev:
Var? jag märkte inga icke brittiska uttryckssätt.
Min reflektion var iaf att de körde ett gäng icke brittiska uttryck, men skit i det.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC