Jag tror du blandar ihop omdömme med körskicklighet. Blir lite fånigt att som glad amatör klaga på en GP-förares körteknink. Tycker du inte?Avarage skrev:En typisk film som är skapat av människor som inte jag anser vara värda att se upp till vad avser deras körteknik! De kan vara hur trevliga och vänliga/hjälpsamma som helst och världens bästa kompisar men köra hoj är något de bör öva mer på!
// Niklas
P.S För mig var den ny! Har inte sett denna filmen förut.
>> FARTGALEN << skrev:Jag tror du blandar ihop omdömme med körskicklighet. Blir lite fånigt att som glad amatör klaga på en GP-förares körteknink. Tycker du inte?
Strider skrev:Det var hårda ord om Shane Byrne, Gary Mason o Rob Frost...
Rigge skrev:Det är ju TLR:en, dom skyller ju det på hojen, hade du inte ljudet på?
Strider skrev:Det var hårda ord om Shane Byrne, Gary Mason o Rob Frost...
Jag instämmer.. Sällan jag gör, men nu kändes det rätt*DanTheMan* skrev:Håller med,,tycker körningen sög stenhårt.
Det motbevisar tesen om att duktiga RR förare ska va skickligare o snabbare än duktiga gatförare på allmänn väg.
*DanTheMan* skrev:Håller med,,tycker körningen sög stenhårt.
Det motbevisar tesen om att duktiga RR förare ska va skickligare o snabbare än duktiga gatförare på allmänn väg.
Var det inte du som skulle vara snabbare än Rossi på Slingerbulten?IronMike skrev:Jag instämmer.. Sällan jag gör, men nu kändes det rätt
Ja, du tolkar honom rätt!Victor skrev:Jag orkar bara inte se hela filmen, tolkar jag Strider rätt om att det är dom som kör?
För Rob Frost har ju kört BSS och jag tror att han var med i WSS med.
Som underhållning tycker jag att körning vida översteg det man har sett från tex Bulten men det kan ju också bero på att det var andra vägar, andra kameravinklar osv.*DanTheMan* skrev:Håller med,,tycker körningen sög stenhårt.
*DanTheMan* skrev:Håller med,,tycker körningen sög stenhårt.
Samma sak med gatåkare som tror sig vara snabba på bana, gatåkning handlar mera om att vara galen nog att ta enorma risker än att vara skicklig på att köra, lite som IOM men med mötande trafik.*DanTheMan* skrev:Många tror att om man e snabb på bana så e man automatiskt snabb på gata,,så enkelt e det ju inte.
Ja så är det, många RR förare har börjat med gathoj på krokvägar men har senare insett att det är säkrare för alla att gasa på bana istället, jag har oxo kört som en dåre på småvägar, men nu är jag för feg eller nåt.*DanTheMan* skrev:Jo självklart gäller det viceversa oxå.
Galen vet jag inte,,men en skruv lös här o där hjälper nog
Rigge skrev:Hade det vart meningen att man skulle köra på bana skulle det inte heta Road Racing
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|