Var är alla hojåkare ifrån Uppsala som reggat sig på Sporthoj.com?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tinatjejen skrev:
Har RoadRunners nån hemsa förresten?

Nä, hemsida finns inte för tillfället... Problemet är väl att det kostar lite att ordna en vettig hemsida (domän, webhotell, mm går väl på en 5-600 per år).
Sedan är väl frågan vad man skulle ha på den?
Presentation av "klubben" och alla medlemmar kanske.. Forum har vi ju redan här. :)

SupraLemon skrev:
När började det köras på Lunda? Måste dit och titta nästa torsdag...åker bort nu... :öl

Vad jag vet så har racen inte varit på Lunda i år, utan vid andra ställen. Förra gången hölls det vid Tierp.
Har själv inte varit på något detta år, men blir det bara fint väder på torsdag så :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
Nä, hemsida finns inte för tillfället... Problemet är väl att det kostar lite att ordna en vettig hemsida (domän, webhotell, mm går väl på en 5-600 per år).
Sedan är väl frågan vad man skulle ha på den?
Presentation av "klubben" och alla medlemmar kanske.. Forum har vi ju redan här. :)

Man kanske skulle kunna ta en medlemsavgift då?

På hemsidan.. tja..
-Länkar till folks hemsidor.
-Senaste bilder från Rörken
-Uppsala SMC
-Presentation samt bild på medlem och medlems hoj(ar)
-Tips om banor å sånt kanske? (s-tälje go-kart bana.. och sådant som inte alla kanske vet om)
- Egen URR fest varje år
-bilder från URR träffar
-Gästbok, (givetvis)
- Länk till forumet här på sh? (som för övr är lite mer änvänd en pennybridges &CO såg jag för en stund sedan)
- Senaste nytt
-Anteckningar (ex: 21/7 Körning på Rörken 18.00-22.00 o.s.v.)

Kanske?
Fast som sagt. det tar ju lite plats förståss.. :rolleyes:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Det var en del riktigt bra förslag du hade Tinatjejen :bow

Vi kanske skulle ordna en sida under vintern eller så... Medlemsavgift tror jag dock inte på, men man skulle t.ex. kunna göra t-shirtar med RoadRunners-tryck eller liknande och ta ut någon 20-lapp extra vid försäljning för att sponsra sidan, mm.
Får skapa någon poll ang. detta senare..

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
Det var en del riktigt bra förslag du hade Tinatjejen :bow

Vi kanske skulle ordna en sida under vintern eller så... Medlemsavgift tror jag dock inte på, men man skulle t.ex. kunna göra t-shirtar med RoadRunners-tryck eller liknande och ta ut någon 20-lapp extra vid försäljning för att sponsra sidan, mm.
Får skapa någon poll ang. detta senare..

säg till om du vill ha hjälp. Är ofta pruttfull med idéer men har inte alltid förmågan att verkställa dem själv.
Var jag lite mer duktig på data, jävligt bra på ekonomi å massa annat sånt som man ska va bra på, så hade jag säkert fixat mkt i ett naffs.
Men det finns ju fler människor i vår värld som kan saker som inte jag kan.
Ja, NU är det ju inget att börja med direkt. Men i mörka vintern kan man nog koka ihop en massa(ännu mer) kul.

T-shirtar ja.. OCH tjejtoppar såklart, (ser ju off ut att gå runt i Tshirt när man kan ha en tajt top! :tummenupp )

En logga måste vi ju ha åxå! Man skulle kunna ha en logga-tävling på hemsidan med?

(om man sprutar ut idéer till en hemsida, vilken medlemsnivå hamnar man på då?) :D

c0la

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Skrotad
Ett förslag

Nånting jag har sett här upp (i Skellefteå). Är runt 150-> hojar som träffas varje tisdag & krusar runt (som ni brukar hitta på).
Men poängen är hemsidan kolla in den så kanske ni får lite tips:

http://www.tisdagstraffen.com

Ta hand om er där nere

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Ett förslag

c0la skrev:
Nånting jag har sett här upp (i Skellefteå). Är runt 150-> hojar som träffas varje tisdag & krusar runt (som ni brukar hitta på).

Ta hand om er där nere

Det var en fin sida.
Intresset för en hemsida verkar dock svalt bland "gatuspringarna", så vi får väl se vad som händer. tack för tipset iaf :tummenupp

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Re: Ett förslag

c0la skrev:

Ta hand om er där nere
Bra sida. :tummenupp

Här nere har vi Rörken på måndagar, Ulva kvarn på tisdagarna, touring(?) till våfflan i Sigtuna på onsdagarna eller Brostugan i Sthlm, race på torsdagarna och :öl eller posning vid pumpen fredagarna o lördagarna. På söndagen laddar vi upp inför Rörken. Alltid finns det något att göra. :tummenupp

Dessa evenemang är sen gammalt. De flesta hojåkare här nere vet om evenemangen.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping