Var är alla?

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Jag gör som alltid, lurkar mest och postar sällan.
Håller dock med om att det var bättre drag tidigare..

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Får nog bli en bättring bland de som bara sitter vid sidan om och läser det som skrivs men håller sig utanför diskussionerna. Risken är ju att en efter en slutar posta och då har ni inget att läsa här utom gamla trådar. Något att fundera över.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Lägenhetsrenovering, nybliven sambo, jobb som även råkar vara en av mina hobbys, events, sommar med allt det innebär.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Forumet är ganska tråkigt mot vad det en gång var. Precis som det står ovan började jag nyss skriva i Bikeman-tråden om den S1000RR utan fungerande larm men sen bara raderade jag allt.

Jag efterlyser en skön SH-fest där vi alla blir bannlysta dagen efter. Det var grejer :)

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
SH är inte samma SH som det en gång var :gråta Fast OT-forumet har egentligen nästan alltid varit det tråkigaste :tungan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
SH är inte samma SH som det en gång var :gråta Fast OT-forumet har egentligen nästan alltid varit det tråkigaste :tungan

Haha, säger nån som regade sig 2006. Redan då var SH utdömt. Roligt att läsa hur andra senare medlemmar uppfattar forumet.

Myshörnan från 2002 får vi aldrig tillbaka, men allt har sin tid antar jag.
Trådar som "Forklifter" eller andra redigera-foto-trådar med sjuk text ser man ju aldrig längre.
Ibland satt man uppe till halv 5 på morgonen och kunde skratta så man grät.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Haha, säger nån som regade sig 2006. Redan då var SH utdömt. Roligt att läsa hur andra senare medlemmar uppfattar forumet.

Myshörnan från 2002 får vi aldrig tillbaka, men allt har sin tid antar jag.
Trådar som "Forklifter" eller andra redigera-foto-trådar med sjuk text ser man ju aldrig längre.
Ibland satt man uppe till halv 5 på morgonen och kunde skratta så man grät.

Att stirra sig blind på reg.datum kommer alltid göra forumet dött för ni "gamla fossiler" kommer knappast göra forumet mer levande :hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Forumet spårade ur och blev tråkigt för länge sedan, själv hängde jag kvar för länge och piskade den döda hästen.

Numera går jag in och kollar racingdelen för tider och snack runt motoGP tävlingarna, och där känner jag inget behov av att delta i diskussionen, i dag klickade jag runt såg jag den här tråden också.

:glömdet

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Forumet spårade ur och blev tråkigt för länge sedan, själv hängde jag kvar för länge och piskade den döda hästen.

Numera går jag in och kollar racingdelen för tider och snack runt motoGP tävlingarna, och där känner jag inget behov av att delta i diskussionen, i dag klickade jag runt såg jag den här tråden också.

:glömdet

Jag såg nån Guw på nått amatöradioförum som snacka om att alt under 50Mhz var likström:hihi - dra din story nu

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Du ser de ligger i depåerna o lurar och läser och när någon undrar vad som är fel tar de chansen! :hihi

Axel12k

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
Honda NC700X -2012
Jag läser många trådar men postar lite. Men det är mest för att jag inte har något att tillföra.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
20 blev bannade, och 20 blev uttråkade av att de de tjaffsade med är bannade :hihi

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Äh, man måste ju jobba... och fixa med allt annat. Inte så ofta man har tid att spåra ur i långa diskussioner. Och så finns ju en del gamla bekanta på FB att tjöta med :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO