Nej.En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
Har ju ingen aning om det var hon, men Jessan har ju en svart 675:a och är från Färgelanda... men det finns ju såklart fler
Trodde jag såg Faster på backamovägen idag, så jag stannade en busshållplats senare o vinka in honom. men det var en jättetrevlig norrman på en svart zx10'a istället. mens vi stod där tjötade så kom en kille på röd r6/r1 o svängde in på en grusväg. Var det nån av er?
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?! Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).
Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?! Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).
Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?
Var de inte du som körde efter mig till biltema förra veckan!!?
Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igen Jämn gas hade inte heller varit fel.
Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen
Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.
Japp, det var det! Visst är det du som kört SV1000 för några år sen? Vi pratade på Café Älva ifjol sommar vill jag minnas
Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igen Jämn gas hade inte heller varit fel.
Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen
Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.
Kommer fan inte ihåg om jag har kört förbi Cactuz, men om det skramlade redigt så vart det nog jag
haha... det värsta är att dom kör ju så farligt att man fruktar för deras liv ofta... hade behövts lite bättre utbildning faktiskt...
Nu känner jag mig gammal, men det är väl såå...
åååh en till med budgethoj som mig.. grattis
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |