Var det du?

Canidae

The Sound Of Perseverance
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Uddevalla
Hoj
ZX9R Ninja // GasGas 300
En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
 

Cammi

One life one chance
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Honda Fireblade CBR 929 RR
En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?

Har ju ingen aning om det var hon, men Jessan har ju en svart 675:a och är från Färgelanda... men det finns ju såklart fler :)
 

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Ort
GBG
Hoj
Honda CB1000RA
Svart CBR av nyare modell, delat skinnställ som inte var ihop draget.
Från Håby söder ut till Uddevalla Torp.

Vi låg o halv rejsade lite. Var mycket trevligt.

Var det du ???
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Någon hoj som körde på Helenedalsvägen mot statoilmacken igår vid kl 23?
Sista leendet innan jag somnade :tummenupp
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Trodde jag såg faster på backamovägen idag, så jag stannade en busshållplats senare o vinka in honom. men det var en jättetrevlig norrman på en svart zx10'a istället. mens vi stod där tjötade så kom en kille på röd r6/r1 o svängde in på en grusväg. Var det nån av er?
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ha, ha, nää jag var det inte som pratade norska och körde kawa :tungan men det kunde varit jag...

Trodde jag såg Faster på backamovägen idag, så jag stannade en busshållplats senare o vinka in honom. men det var en jättetrevlig norrman på en svart zx10'a istället. mens vi stod där tjötade så kom en kille på röd r6/r1 o svängde in på en grusväg. Var det nån av er?
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Röd/svart cbr på vägen utanför Uddevalla sjukhus vid 22:15? Du stod bredvid hojen, bakade snus kanske? :)

Några supermotarder som kom från Gustavsbergshållet in mot centrum vid 19-tiden. Första KTMen körde mellan bilarna vid rödljuset och gjorde in stoppie. :tummenupp
 
Last edited:

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
En röd Ducati 748 vid rondellen i Uddevalla "city" vid 17-tiden.
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?! :D Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).

Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?! :D Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).

Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?


Var de inte du som körde efter mig till biltema förra veckan!!?
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?! :D Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).

Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?

:va Kommer fan inte ihåg om jag har kört förbi Cactuz, men om det skramlade redigt så vart det nog jag ;)

:yoparty
 

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
Igår kväll vid 21.00 var jag på väg hem från Hunnebostrand på min V-strom. Då kom det två sporthojar, en blå och en röd (den röda en R6?) från Ljungkilehållet/ söder ifrån och körde på in på "min väg" vid Hova. Kom nästan ikapp mig vid Aneröd/ Bratteröd då ni svängde höger igen (ned mot Ljungkile igen eller Uddevalla).
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igen :mad: Jämn gas hade inte heller varit fel.

Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen :fakta

Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igen :mad: Jämn gas hade inte heller varit fel.

Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen :fakta

Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.

:rofl :lol :D :skrattaåt
 

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Japp, det var det! Visst är det du som kört SV1000 för några år sen? Vi pratade på Café Älva ifjol sommar vill jag minnas :)

Heelt riktigt... smart jag var som hälsade på dig inne på Biltema och inte kopplade ihop att de var du.. Men du hade ju R6 sist ;-)
:huvet

Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igen :mad: Jämn gas hade inte heller varit fel.

Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen :fakta

Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.


haha... det värsta är att dom kör ju så farligt att man fruktar för deras liv ofta... hade behövts lite bättre utbildning faktiskt...
Nu känner jag mig gammal, men det är väl såå...:rolleyes:

:va Kommer fan inte ihåg om jag har kört förbi Cactuz, men om det skramlade redigt så vart det nog jag ;)

:yoparty

åååh en till med budgethoj som mig.. grattis:yoparty
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
haha... det värsta är att dom kör ju så farligt att man fruktar för deras liv ofta... hade behövts lite bättre utbildning faktiskt...
Nu känner jag mig gammal, men det är väl såå...:rolleyes:

Det är inte alltid som jag frukar för deras liv direkt... :5sure
Men det blir väl folk även av dem så småning om!
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
åååh en till med budgethoj som mig.. grattis:yoparty

Japp japp :tummenupp
Men jag tycker att Kawa har verkligen lyckats med sin facelift från-08 till -09.
Med miniblinkers samt annan reghållare blev till och med röven fin :arsele:banana
Det kommer en Hurricpipa med DB-killer och tankpad imorgon sen är den nog helt ok :tuttar
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top