Var det du???

buell_boy

nyfiken... ;-)
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
03 Buell XB9
haha, hur ska du ha råd med detta?:D :D

Lite sugen på din ketchupsoppa, har du receptet tillgängligt?

fan grabbar lite stil... jag kan nog bjuda på en middag och du behöver inte leka imponerad av min hoj. Jag kör den för jag tycker den är snygg,sedan om den gör 300 who gives a f...k. Men att få bjuda på en middag...det är intressant ;)
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
va det du som körde som en jävla idiot på e6:an nyss?den frågan fick jag av pålisen vid 12 tiden idag när dom stannade mig för att jag slangade på avfarten vid jordfalls bron idag.någon hade tydligen ringt o tippsat om att en svart hoj som körde bakhjul o fort som fan på e6:an.och det va faktiskt inte jag.va förövrigt så trevlig jag kunde mot pappa batong så jag slapp böter och fick behålla kortet.(vi glömmer det här sa han) tack så myckrt sa jag:)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3201712 fan grabbar lite stil... jag kan nog bjuda på en middag och du behöver inte leka imponerad av min hoj. Jag kör den för jag tycker den är snygg,sedan om den gör 300 who gives a f...k. Men att få bjuda på en middag...det är intressant ;)
haha, jag gör, men det klart, du sitter med den i hand och då är det kanske inte lika spännande, min skrot gör bara 220 i nedförsbacke och medving och då får man fanemej va pissenödig om man vill lyckas med det konsttricket :mad:
Dessutom går den knappt att weela med :(


men jag älskar den ändå :) ibland iallafall ;)
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
min skrot gör bara 220 i nedförsbacke och medving och då får man fanemej va pissenödig om man vill lyckas med det konsttricket :mad:
Dessutom går den knappt att weela med :(

220? ojojojoj... under samma kriterier så går min moppe 100km/h långsammare :):mad:
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
va det du som körde som en jävla idiot på e6:an nyss?den frågan fick jag av pålisen vid 12 tiden idag när dom stannade mig för att jag slangade på avfarten vid jordfalls bron idag.någon hade tydligen ringt o tippsat om att en svart hoj som körde bakhjul o fort som fan på e6:an.och det va faktiskt inte jag.va förövrigt så trevlig jag kunde mot pappa batong så jag slapp böter och fick behålla kortet.(vi glömmer det här sa han) tack så myckrt sa jag:)

Inte jag, jag har punktering:huvet

haha, jag gör, men det klart, du sitter med den i hand och då är det kanske inte lika spännande, min skrot gör bara 220 i nedförsbacke och medving och då får man fanemej va pissenödig om man vill lyckas med det konsttricket :mad:
Dessutom går den knappt att weela med :(


men jag älskar den ändå :) ibland iallafall ;)

243km/h (mätarfart) på slangen :tummenupp

Men alla mynt har en baksida om man inte skiter pengar, massa effekt att brottas med alternativa att alltid ligga på en för hög växel, dessutom kostar hon skjortan och lite till...

Men jag kan inte säga att jag är missnöjd.

(hur blev det med korv-mos middagen?) :tungan
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3202100 Inte jag, jag har punktering:huvet



243km/h (mätarfart) på slangen :tummenupp

Men alla mynt har en baksida om man inte skiter pengar, massa effekt att brottas med alternativa att alltid ligga på en för hög växel, dessutom kostar hon skjortan och lite till...

Men jag kan inte säga att jag är missnöjd.

(hur blev det med korv-mos middagen?) :tungan
Du får ju säga tid och plats ;)

Glöm dock inte att som den tjej jag är kräver berry white musik och levande ljus :hihi
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Du får ju säga tid och plats ;)

Glöm dock inte att som den tjej jag är kräver berry white musik och levande ljus :hihi

Ha, ha... Barry White, levande ljus och Bullens pilsnerkorv, vilken go mix.:yoparty

Jag återkommer via PM till fröken angående tid och plats :)

I've got a daaate, i've got a daaate :kär
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Svart Daytona 675 på Hisingsgatan vid 16.14, utan MC-kläder.
Gul Daytona 675 utanför Sportlife vid 16.45
Dom är överallt :drool

Och så såg jag RickZ, Peter Smedberg, Skrutten o Långa farbron på Johans MC i söndags :)

Tror jag.
 

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Svart Daytona 675 på Hisingsgatan vid 16.14, utan MC-kläder.Gul Daytona 675 utanför Sportlife vid 16.45
Dom är överallt :drool

Och så såg jag RickZ, Peter Smedberg, Skrutten o Långa farbron på Johans MC i söndags :)

Tror jag.

Haha känner mig träffad. Kör till skolan iförd skinnjacka och ryggplatta, som var under jackan. Jobbigt med hela kitet på till skolan :) Vart var du?
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Svart Daytona 675 på Hisingsgatan vid 16.14, utan MC-kläder.
Gul Daytona 675 utanför Sportlife vid 16.45
Dom är överallt :drool

Och så såg jag RickZ, Peter Smedberg, Skrutten o Långa farbron på Johans MC i söndags :)

Tror jag.


Jo de va oss du såg:) Försökte heja...men du såg lite frånvarande ut så jag trodde inte du såg oss:)
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Haha känner mig träffad. Kör till skolan iförd skinnjacka och ryggplatta, som var under jackan. Jobbigt med hela kitet på till skolan :) Vart var du?

Jag gick på trottoaren, tror det var i höjd med Svensk kassaservice ungefär. :hej

Jo de va oss du såg:) Försökte heja...men du såg lite frånvarande ut så jag trodde inte du såg oss:)

Ha ha, ja, hade tankarna någon helt annanstans och kopplade när jag redan hade gått förbi er. Kändes dumt att springa efter men jag höll utkik efter er resten av tiden jag var där. Såg er inte mer men det kan bero på att jag provsatt Rocket III och inte såg över tanken... :D
 
Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Svart Daytona 675 på Hisingsgatan vid 16.14, utan MC-kläder.
Gul Daytona 675 utanför Sportlife vid 16.45
Dom är överallt :drool

Och så såg jag RickZ, Peter Smedberg, Skrutten o Långa farbron på Johans MC i söndags :)

Tror jag.

Oj såg dej inte alls, men hej i efterskott :hej Synd på vädret annars hade det blivit en del provkörande.
 

Fredr28

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Hornet 600 (2004)
Vem var det som lekte följajohn med farbror blå igår vid ~15:00, E6 norrgående i höjd med Astra/Mölndal? Gick inte sådär jätte fort så jag misstänker att du stannade?
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
ap ap, om inte jag får en egen smiley så får inte han nån :tungan:

Jag har dessutom hört det ryktas om att nån annan är en jäääävel på att köra, och hojen låter tydligen som ett reaplan :hoppa och nu är det inte mig jag pratar om även om mna kan tro det ;)

men det har du ju
 

Bifogat

  • blomman.gif
    blomman.gif
    829 bytes · Visningar: 172

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Var det någon här som jag körde med från Gbg-Ljungskile vid 15.45 idag? Såg inte var det var för hoj, nån vitaktig med rensad röv.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Svart motard, osäker på modell, 2 ljuddämpare iaf, liknade en Yamaha xt 660. Körde vid pappyrus söder ut, dvs från mölndals bro bort mot Kålleredshållet, mellan 15.30-16.00.
Lät väldigt gött:tummenupp
 
Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
En aprilia RS 125 1996 ljusgrå på Asperos parkering ungefär hela dagen. Var det du?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top