Var det du???

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
vet ej om jag drömmde men tyckte att jag hörde en brölande 4-taktare (motard) köra förbi utanför huset runt kl 4.30-5.00:va i området Brännås inte långt ifrån mölndalsbro.

Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Vinröd R1, 07:45 vid Gårdarondellen körandes mot Redbergsplatsen, var det du?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Jag försökte köra ifrån en motard idag från jobbet på e6'an norrut typ för tio minuter sen, Du körde en husa och hade ett svart skinnställ. Jag körde en gammal blå hoj och hade en röd jacka.. Fan du vann i slutet men jag piskade dig i början.. :rolleyes: :D

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Mötte en röd sporthoj på Oskarsleden på väg mot frölunda för ett tag sedan...hade en polisbil efter sig (inga blåljus)...någon här ifrån?

Strax efter dök en KTM motard (tror jag) upp...och efter några hundra meter en polisbuss...mycke aktivitet nu på kvällen :)

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Mötte en röd sporthoj på Oskarsleden på väg mot frölunda för ett tag sedan...hade en polisbil efter sig (inga blåljus)...någon här ifrån?

Strax efter dök en KTM motard (tror jag) upp...och efter några hundra meter en polisbuss...mycke aktivitet nu på kvällen :)

Kan vara Cykelstyre och Mark om KTMén var vit

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Mötte en cbr o en ktm 990(?) vid kurvan efter den långa raksträckan från shell-macken i fjärås mot lyngnern (jag kom från lyngnern, ni var påväg åt dte hållet).
Såg sedan en yamaha (tror jag det var, osäker på modell) svänga in förbi shell-macken i fjärås o fortsatte bort mot lyngnern, du vinkade kom jag ihåg.
Runt 14-15-tiden, en sporthoj o en motard (ktm lc4-modell?) som kör under mölndalsbro, södergående riktning, är inte säker men såg ut som att motarden slangade.

Angående mycket poliser, var en bilförare som fick bilen genomsök av 3 st poliser vid shell i fjärås.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jag pekade finger inne i bilen åt någon halvsliten polkaretta med svart bönpall och en svart gixxer med guldiga fälgar och en väldigt kort ljudburk på 40:an idag. Ni kryssade in mot stan, jag mot flyget.

Sluta köra i vänsterfilen om ni tuggar åtti :mad:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Jag pekade finger inne i bilen åt någon halvsliten polkaretta med svart bönpall och en svart gixxer med guldiga fälgar och en väldigt kort ljudburk på 40:an idag. Ni kryssade in mot stan, jag mot flyget.

skandal :mattias

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag mötte en sporthoj vid Jonsereds utkant med en polisbil hack i häl, en sukka tror jag de var?

Var det du?!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250

:gnissla
Skulle tro att du redan har listat ut vilka dessa herrar var, så vi kanske kan låta det vara osagt. :rolleyes:

Falkeman

Medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
RG 125f

yepp, en go tur blev de
synd bara att pacman har sand istället för luft i däcken :tungan

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...