vet ej om jag drömmde men tyckte att jag hörde en brölande 4-taktare (motard) köra förbi utanför huset runt kl 4.30-5.00 i området Brännås inte långt ifrån mölndalsbro.
vet ej om jag drömmde men tyckte att jag hörde en brölande 4-taktare (motard) köra förbi utanför huset runt kl 4.30-5.00 i området Brännås inte långt ifrån mölndalsbro.
du drömde nog med tanke på tidpunkten
Kan vara doro
han jobbar ju obekväma arbetstider.
Kan vara doro
han jobbar ju obekväma arbetstider.
Vinröd R1, 07:45 vid Gårdarondellen körandes mot Redbergsplatsen, var det du?
Mötte en röd sporthoj på Oskarsleden på väg mot frölunda för ett tag sedan...hade en polisbil efter sig (inga blåljus)...någon här ifrån?
Strax efter dök en KTM motard (tror jag) upp...och efter några hundra meter en polisbuss...mycke aktivitet nu på kvällen
Kan vara Cykelstyre och Mark om KTMén var vit
Jag pekade finger inne i bilen åt någon halvsliten polkaretta med svart bönpall och en svart gixxer med guldiga fälgar och en väldigt kort ljudburk på 40:an idag. Ni kryssade in mot stan, jag mot flyget.
Sluta köra i vänsterfilen om ni tuggar åtti
Jag pekade finger inne i bilen åt någon halvsliten polkaretta med svart bönpall och en svart gixxer med guldiga fälgar och en väldigt kort ljudburk på 40:an idag. Ni kryssade in mot stan, jag mot flyget.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |