Såg Limez (stod det på tröjan iaf) och två andra (en med bomber-tröja) när de gick in på biltema runt 17-snåret. Satt i bilen och åkte precis från parkeringen.
Stod en Honda XR650 (rätt?) och en, tror jag, hornet runt hörnet. Era?![]()
Blandade du ihop Limez Comet 125 med en hornet? Gud vad stort hans ego måste vara nuDu är inte den första som blandra ihop hans hoj med en större
![]()
(Om det nu var så att du blandade ihop modellerna?)
Såg Limez (stod det på tröjan iaf) och två andra (en med bomber-tröja) när de gick in på biltema runt 17-snåret. Satt i bilen och åkte precis från parkeringen.
Stod en Honda XR650 (rätt?) och en, tror jag, hornet runt hörnet. Era?![]()
Jag och Zarrell var där ja (och Mr.Dude i bombertröja)Jag på min Comet och Zarrell på sin xr 125. När vi kom ut en kvart senare så stod det en Hornet där också
![]()
Är du säker på att du såg oss när vi gick in, och inte när vi gick ut?![]()
Hejade på han med horneten också, när han kom ut. Vem var du?![]()
![]()
Jaha, tyckte att det gick lite till överdrift där när din hoj blandades ihop med en hornet, så maffig ser den väl ändå inte ut![]()
Jodå det var precis när ni gick in genom dörrarna. Men som sagt, hann inte se så vilka hojar det var. Såg ena kylarvingen på XR'en och gissade på 600-varianten av ngn okänd anledning. Och sen när jag slog en titt bakåt så såg jag ngn svart naken hoj med vit text som i hastigheten såg ut att vara hornet.
Och sen när jag slog en titt bakåt så såg jag ngn svart naken hoj med vit text som i hastigheten såg ut att vara hornet.
Haha, förstår bara inte hur han kan ha fått 3 hojar till 2, och blandat i hop 2 av dem till 1![]()
![]()
![]()
Vilket sammanträffande att det då senare stod en svart Hornet med vi text där![]()
Han kanske kom precis när både du och vi tittade bort![]()
![]()
![]()
Hur fort körde du egentligen![]()
Det hade väl varit det roligaste svaret![]()
Nu har jag ju redan svarat men du la upp det så fint![]()
hmm, det var inte så att även xr 125an blev ihopblandad med en xr650, isf så är det ju rätt ironiskt att att alla dessa 4 hojar (comet, hornet, xr 125 o xr650) var vid samma plats vid samma tidpunkt![]()
Limez med vänner var där, och cyklar även om jag må ha haft fel på modeller pga okunskap och lite gissningar![]()
Men det var ju ändå en Hornet där juSvart med vit text till och med
![]()
Sen stod det ju någon UFO-hoj (touring) på andra sidanKan det ha varit den som du blandade ihop med xr125an och på så sätt fick upp kubikantalet lite
![]()
Men det var ju ändå en Hornet där juSvart med vit text till och med
![]()
Sen stod det ju någon UFO-hoj (touring) på andra sidanKan det ha varit den som du blandade ihop med xr125an och på så sätt fick upp kubikantalet lite
![]()
Kubikantalet på XRen var en gissning, jag kände igen kylarvingen på den. Hade inte en tanke på att det fanns en 125cc XR, mina tankar for direkt till 600-varien, därav mitt frågetecken i första inlägget. Och jag är relativt säker på att det faktiskt var din med vit text, för när jag kollade i ditt galleri så kände jag igen den.
Men allt med modeller är ju egentligen pettitesser, eftersom jag ju faktiskt såg er där. Or did i?
![]()
![]()
"Varaderao/Transalp/Ufo/vad det nu var" + XR125l = XR650?
Näh man ser ju hur brutalt cool min hoj är så det är väl inte konstigt att man tar det för en fet 650![]()
Men umm hornet å comet hur går det ihop, som att jämföra en pocketbike med en fireblade
![]()
![]()
Ja, du såg oss garranterat där. Men, det är ju ändå spännande att det stod en Hornet där sen, ellerhur !?![]()
Var verkligen ingen sån hoj, snarare en blå Triumph Trophy![]()
http://www.hermys.com/images/triumph/02TROPHY_01lrg.jpg
Menar att eftersom UFOt hade mer kubik än din så kompenserade den det på något sätt, ungefär på samma sätt som en Comet blir en Hornet![]()
![]()
![]()
Tack för den insiktsfulla analysen![]()
I alla fall kul att man tas för att köra tung hoj som omväxling, istället för moppe![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand