Såg Limez (stod det på tröjan iaf ) och två andra (en med bomber-tröja) när de gick in på biltema runt 17-snåret. Satt i bilen och åkte precis från parkeringen.
Stod en Honda XR650 (rätt?) och en, tror jag, hornet runt hörnet. Era?
Blandade du ihop Limez Comet 125 med en hornet? Gud vad stort hans ego måste vara nu Du är inte den första som blandra ihop hans hoj med en större
(Om det nu var så att du blandade ihop modellerna?)
Såg Limez (stod det på tröjan iaf ) och två andra (en med bomber-tröja) när de gick in på biltema runt 17-snåret. Satt i bilen och åkte precis från parkeringen.
Stod en Honda XR650 (rätt?) och en, tror jag, hornet runt hörnet. Era?
Jag och Zarrell var där ja (och Mr.Dude i bombertröja) Jag på min Comet och Zarrell på sin xr 125. När vi kom ut en kvart senare så stod det en Hornet där också
Är du säker på att du såg oss när vi gick in, och inte när vi gick ut?
Hejade på han med horneten också, när han kom ut. Vem var du?
Jaha, tyckte att det gick lite till överdrift där när din hoj blandades ihop med en hornet, så maffig ser den väl ändå inte ut
Jodå det var precis när ni gick in genom dörrarna. Men som sagt, hann inte se så vilka hojar det var. Såg ena kylarvingen på XR'en och gissade på 600-varianten av ngn okänd anledning. Och sen när jag slog en titt bakåt så såg jag ngn svart naken hoj med vit text som i hastigheten såg ut att vara hornet .
Och sen när jag slog en titt bakåt så såg jag ngn svart naken hoj med vit text som i hastigheten såg ut att vara hornet .
Haha, förstår bara inte hur han kan ha fått 3 hojar till 2, och blandat i hop 2 av dem till 1
Vilket sammanträffande att det då senare stod en svart Hornet med vi text där
Han kanske kom precis när både du och vi tittade bort
Hur fort körde du egentligen
Det hade väl varit det roligaste svaret
Nu har jag ju redan svarat men du la upp det så fint
hmm, det var inte så att även xr 125an blev ihopblandad med en xr650, isf så är det ju rätt ironiskt att att alla dessa 4 hojar (comet, hornet, xr 125 o xr650) var vid samma plats vid samma tidpunkt
Limez med vänner var där, och cyklar även om jag må ha haft fel på modeller pga okunskap och lite gissningar
Men det var ju ändå en Hornet där ju Svart med vit text till och med
Sen stod det ju någon UFO-hoj (touring) på andra sidan Kan det ha varit den som du blandade ihop med xr125an och på så sätt fick upp kubikantalet lite
Men det var ju ändå en Hornet där ju Svart med vit text till och med
Sen stod det ju någon UFO-hoj (touring) på andra sidan Kan det ha varit den som du blandade ihop med xr125an och på så sätt fick upp kubikantalet lite
Kubikantalet på XRen var en gissning, jag kände igen kylarvingen på den. Hade inte en tanke på att det fanns en 125cc XR, mina tankar for direkt till 600-varien, därav mitt frågetecken i första inlägget. Och jag är relativt säker på att det faktiskt var din med vit text, för när jag kollade i ditt galleri så kände jag igen den.
Men allt med modeller är ju egentligen pettitesser, eftersom jag ju faktiskt såg er där . Or did i?
"Varaderao/Transalp/Ufo/vad det nu var" + XR125l = XR650?
Näh man ser ju hur brutalt cool min hoj är så det är väl inte konstigt att man tar det för en fet 650 Men umm hornet å comet hur går det ihop, som att jämföra en pocketbike med en fireblade
Ja, du såg oss garranterat där. Men, det är ju ändå spännande att det stod en Hornet där sen, ellerhur !?
Var verkligen ingen sån hoj, snarare en blå Triumph Trophy
http://www.hermys.com/images/triumph/02TROPHY_01lrg.jpg
Menar att eftersom UFOt hade mer kubik än din så kompenserade den det på något sätt, ungefär på samma sätt som en Comet blir en Hornet
Tack för den insiktsfulla analysen
I alla fall kul att man tas för att köra tung hoj som omväxling, istället för moppe
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|