kiwimaddog
Är huvvet dumt får kroppen lida....
Kan ju passa på o säga hej till Paser! kul att träffa nån o snacka lite med sådär i den spontana hagel/regnstormen.(Under bron efter Götaälvsbron)
Kan ju passa på o säga hej till Paser! kul att träffa nån o snacka lite med sådär i den spontana hagel/regnstormen.(Under bron efter Götaälvsbron)
Blå/vit gixxer och helvit cbr1000rr 08 vid 13-tiden vid mölndalsvägen?? Det såg gött ut.
Silver/svart R1 gamlestan kl 1745?
Fartdåre i tshirt/tröja med dainese ryggskydd på körde förbi mig,Krillan och Limez i nerförsbacke mot kungsbacka när vi kom från fjärås. Hann inte se märke men det var nån sporthoj. Jag och Limez körde som galningar genom rondellen för att komma ikapp men så körde nissen mot rött o vi vågade inte hänga på
Var det du?
Ca. Kl.18 såg jag en svart K7 vid odinsplatsen.
Inte Pinky.
Ja, 153 sidor inlägg och någon har ÄNTLIGEN sett lilla mig
I alla fall om det var någon i helsvart Dainese ställ och väldigt blank ny fin Arai på huvudet
Det var inte herr Paser jag mötte på Götaälvbron runt 9:15..? Identisk båge var det allafall vad jag kunde se.
Klart att det var jag
Vinka tillbaka nästa gång
Dålig stil av mig så klart. Vinkade lite för sent så du såg det nog inte. Är ju massa spårvagnar och bilar och skit man ska hålla koll på också.
Jag såg allt att du vinkade Låg bakom Paser med bil.
aah, okej.. då har jag ett vittne.
Men köra fyrhjuling i detta fina vädret kan väl inte kännas helt rätt..?
Det suger ganska friskt Och chansen att få hojen klar innan helgen är inte heller så stor. Jävla JohansMC till att inte kunna ha packboxar på lager
Var det jag som ouilade för Rick på odinsgatan nyss?
Arai på huvet och en hjälm hängandes från kutsen bak.
Personen ifråga hade dock inte skinnställ på sig...
Det suger ganska friskt Och chansen att få hojen klar innan helgen är inte heller så stor. Jävla JohansMC till att inte kunna ha packboxar på lager
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|