Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
Oj!!!
Såg han livsfarlig ut?
Är du nöjd med vad du såg av sällskapet hehe?
Jodå, fanns lite godingar man skulle kunna visa det mesta på företaget
Vi får väl lösa det på sommarfesten
Oj!!!
Såg han livsfarlig ut?
Är du nöjd med vad du såg av sällskapet hehe?
Några som lämnade GP strax efter 21.30 och två av er stod och snackade lite senare vid guldhedstorget. En ktm och en svart speed triple eller liknande? Kanske såg lite mysko ut när jag körde förbi långsamt med en grå bil och tittade på er? Bor ni i krokarna?
Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist Klarade ni er från regnet? började droppa lite...
Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist Klarade ni er från regnet? började droppa lite...
Ja Paser är ju tydligen överallt Såg han när jag påväg mot Bulycke idag.
vem kör en suzuki med corona-dekaler som syntes igår utanför aröds bilprovning??
Skulle kunnat varit Emmigirl, men jag vet att jag sett en till i gbg-området det här året faktiskt.
Päjser och en orange KTM vid Viktoriagatan och den däringa krogen på hörnet. Inferno, eller vahetern? Igår vid 22, tüp.
Jag och min kompis satt på BK i frölunda och efter ett tag kom en blå R1'a och parkerade rakt utanför fönstrena vid min moppe. föraren gick in, men väntade bara 1-2 min i den långa kön och sen drog han.
Någon här?
Det var jag. Riktigt hungrig + att det såg ut som prao bakom disken, åkte vidare till den lokala pizzerian istället. Har fått stå o vänta på mat riktigt länge där tidigare.
vem kör en suzuki med corona-dekaler som syntes igår utanför aröds bilprovning??
Ahaaaa Mimmi! Funderade just på hur Emmigirls hoj kunde vara ute på vägarna och fara när hon firar 17nde maj i Norge. Dåså... ordning i ledet igen
Du körde förbi mig (jag hade tyvärr bilen) på Lundbyleden mellan tingstadstunneln och backaplan igår vid 14 tiden.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|