Var det du???

MrTombola

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR
Några som lämnade GP strax efter 21.30 och två av er stod och snackade lite senare vid guldhedstorget. En ktm och en svart speed triple eller liknande? Kanske såg lite mysko ut när jag körde förbi långsamt med en grå bil och tittade på er? Bor ni i krokarna?

:va Körde du en grå tysk snabb bil så måste det varit jag och min polare. Ingen tripple utan polaren har en svart ktm 950. Kul att bli igenkänd :tummenupp
Vi bor i krokarna och lite mysko var det.. Vi började fundera på om det var dig som vi körde om på ett påhittigt sätt för nga dagar sedan.:gnissla
//T
 

Lemmel

Den reser sig när jag gasar!
Gick med
17 Nov 2005
Ort
Kungälv
Hoj
KTM RC8R -11, Suzuki GR650 -83
Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist :yoparty Klarade ni er från regnet? började droppa lite...
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist :yoparty Klarade ni er från regnet? började droppa lite...

Japp de va vi:) Vi fick nån enstaka droppe på oss men blev inte blöta...
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Va det inte Paser, Smedberg, Firefox mm som brände förbi mig när jag satt i bilen i Olofstorp idag vid 21 tiden, Jag han precis sticka ut handen å veva lite åt Paser eftersom du körde sist :yoparty Klarade ni er från regnet? började droppa lite...

Undrade vad det var för någon :)
:hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Päjser och en orange KTM vid Viktoriagatan och den däringa krogen på hörnet. Inferno, eller vahetern? Igår vid 22, tüp.

:yoparty
 

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
varberg
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
vem kör en suzuki med corona-dekaler som syntes igår utanför aröds bilprovning??
 

Stalk

MEH
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Västra Frölunda
Hoj
Snart Ktm 125
Jag och min kompis satt på BK i frölunda och efter ett tag kom en blå R1'a och parkerade rakt utanför fönstrena vid min moppe. föraren gick in, men väntade bara 1-2 min i den långa kön och sen drog han.

Någon här?
 

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Ort
Göteborg
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Jag och min kompis satt på BK i frölunda och efter ett tag kom en blå R1'a och parkerade rakt utanför fönstrena vid min moppe. föraren gick in, men väntade bara 1-2 min i den långa kön och sen drog han.

Någon här?

:hej

Det var jag. Riktigt hungrig + att det såg ut som prao bakom disken, åkte vidare till den lokala pizzerian istället. Har fått stå o vänta på mat riktigt länge där tidigare.
 

Cammi

One life one chance
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Honda Fireblade CBR 929 RR
Ahaaaa Mimmi! Funderade just på hur Emmigirls hoj kunde vara ute på vägarna och fara när hon firar 17:eek:nde maj i Norge. Dåså... ordning i ledet igen :)
Du körde förbi mig (jag hade tyvärr bilen) på Lundbyleden mellan tingstadstunneln och backaplan igår vid 14 tiden.
 

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Alingsås
Hoj
Honda CBR 600RR
Ahaaaa Mimmi! Funderade just på hur Emmigirls hoj kunde vara ute på vägarna och fara när hon firar 17:eek:nde maj i Norge. Dåså... ordning i ledet igen :)
Du körde förbi mig (jag hade tyvärr bilen) på Lundbyleden mellan tingstadstunneln och backaplan igår vid 14 tiden.

Hehe, igår den 17 maj? Näee... Då var det inte jag :)
Då var jag inne i Gbg på möhippa.
Då måste det ha vart den andra Coronan som finns i Gbg-trakten :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top