SH-medlem på bussen för ca 30min sen, var det jag?
Ja, själv gick jag till jobbet i morses.... ...härligt väder.
God morgon alla glada hojåkare.....
Fått nån kläm på vad det kan vara för problem med trajjan, Paser?
SH-medlem på bussen för ca 30min sen, var det jag?
Ja, själv gick jag till jobbet i morses.... ...härligt väder.
God morgon alla glada hojåkare.....
Fått nån kläm på vad det kan vara för problem med trajjan, Paser?
Johans MC trodde det kunde vara kamkedjesträckaren, jag tror det kan vara vevlager...
Tid kommer det ta innan jag är ute o kör med den igen iaf...
Jag tror att det har kommit in gummirester i vevhuset, det har ju hamnat överalt annat på hojen så det hade ju inte varit konstigt
Hoppas att dom kan fixa den, det är ju fint väder nu för tusan!!!
Min hoj är skev som fan, bara står där och väntar på att försäkringsbolaget ska ringa och säga att vi kan lämna in den, eller att det inte lönar sig då självrisken är 6000
Tror knappast att gummirester har kommit in i motorn...
Hur som, hojen måste upp till Stockholm i vilket fall, räknar med att vara utan den i minst en månad iaf
Ahaa, det var du.
Vem var de på gul Rossi-R1 vi möte..nånstans. Hällesåker-vägen tror jag det var på?
Känner mej skyldig.
Mötte i alla fall en hel flock mitt i skogen. Kul när man just lämnat civilisationen och bensinlampan börjar lysa. Tog mej till Hällesåker för att konstatera att macken var nerlagd.Det blev Lindome och sedan en tur via Avenyn och hem igen.
Snart har jag samlat mod och kommer med er andra...
Tony
Gissade på att det var du. Klart du skall haka på, roligare å köra i grupp & tjöta massa skit. Risken är dock att man blir fet av all fika, glass, McD etc som man äter
Lite fett har väl ingen väl ingen dött av.
Ska försöka slita mej och hänga på jag oxå. Men det har jag sagt till mej själv i 2 år nu.
Går det så j-vla vilt till?
Någon showade friskt på bakhjul i Tuve på en KTM, runt kl 15.30, på väg mot Wieselgrensplatsen.Svart tröja & jeans. Jag körde åt samma håll i röd MX-3.Du förgyllde den annars så tråkiga körsträckan
Idag har jag avverkat ca. 40 mil och tror mig ha sett RickZ´s vita S3 vid Utby pizzeria och några timmar senare vid 1830tiden tror jag att Macaper körde om mig på kungälvsbron norrgående riktning....
fan så skoj fredag... helt utan bärs
Idag har jag avverkat ca. 40 mil och tror mig ha sett RickZ´s vita S3 vid Utby pizzeria och några timmar senare vid 1830tiden tror jag att Macaper körde om mig på kungälvsbron norrgående riktning....
fan så skoj fredag... helt utan bärs
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |