Var det du???

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
:rofl

Ja, själv gick jag till jobbet i morses....:) ...härligt väder.

God morgon alla glada hojåkare.....:)

Fått nån kläm på vad det kan vara för problem med trajjan, Paser?

Johans MC trodde det kunde vara kamkedjesträckaren, jag tror det kan vara vevlager...
Tid kommer det ta innan jag är ute o kör med den igen iaf...
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Johans MC trodde det kunde vara kamkedjesträckaren, jag tror det kan vara vevlager...
Tid kommer det ta innan jag är ute o kör med den igen iaf...

Jag tror att det har kommit in gummirester i vevhuset, det har ju hamnat överalt annat på hojen så det hade ju inte varit konstigt :va



:) :rolleyes:

Hoppas att dom kan fixa den, det är ju fint väder nu för tusan!!!
Min hoj är skev som fan, bara står där och väntar på att försäkringsbolaget ska ringa och säga att vi kan lämna in den, eller att det inte lönar sig då självrisken är 6000:huvet
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jag tror att det har kommit in gummirester i vevhuset, det har ju hamnat överalt annat på hojen så det hade ju inte varit konstigt :va



:) :rolleyes:

Hoppas att dom kan fixa den, det är ju fint väder nu för tusan!!!
Min hoj är skev som fan, bara står där och väntar på att försäkringsbolaget ska ringa och säga att vi kan lämna in den, eller att det inte lönar sig då självrisken är 6000:huvet

Tror knappast att gummirester har kommit in i motorn...

Hur som, hojen måste upp till Stockholm i vilket fall, räknar med att vara utan den i minst en månad iaf :(

:backontop
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Körde om en svart/gul cbr600f på hjalmar brantingsgatan eller vad den heter för en halvtimme sen.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tror knappast att gummirester har kommit in i motorn...

Hur som, hojen måste upp till Stockholm i vilket fall, räknar med att vara utan den i minst en månad iaf :(

Skojjade ju lite men men, jobbigt som fan. Har varit utan i en månad snart:näsblod :huvet


Back to topic:



Mötte en kille i morse runt 8:15, på en CBR 1000RR (troligtvis, kan ha varit 600) , tyckte att den var RÖD/SVART, kan ha varit lite blått i med!?. Du var påväg mot Sandö(Vallda), jag åkte med tjejen i hennes vita 945a från Sandöhållet, såg dig innan stenstugan (från ditt håll). Du hade svart textilställ, tror jag.

Var det du?
 

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Z 1000 -08
Ahaa, det var du. :)


Vem var de på gul Rossi-R1 vi möte..nånstans. Hällesåker-vägen tror jag det var på? :)



Känner mej skyldig.

Mötte i alla fall en hel flock mitt i skogen. Kul när man just lämnat civilisationen och bensinlampan börjar lysa. Tog mej till Hällesåker för att konstatera att macken var nerlagd.Det blev Lindome och sedan en tur via Avenyn och hem igen.

Snart har jag samlat mod och kommer med er andra...


Tony
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Känner mej skyldig.

Mötte i alla fall en hel flock mitt i skogen. Kul när man just lämnat civilisationen och bensinlampan börjar lysa. Tog mej till Hällesåker för att konstatera att macken var nerlagd.Det blev Lindome och sedan en tur via Avenyn och hem igen.

Snart har jag samlat mod och kommer med er andra...


Tony

Gissade på att det var du. :) Klart du skall haka på, roligare å köra i grupp & tjöta massa skit. Risken är dock att man blir fet av all fika, glass, McD etc som man äter :näsblod
 

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Z 1000 -08
Gissade på att det var du. :) Klart du skall haka på, roligare å köra i grupp & tjöta massa skit. Risken är dock att man blir fet av all fika, glass, McD etc som man äter :näsblod


Lite fett har väl ingen väl ingen dött av.
Ska försöka slita mej och hänga på jag oxå. Men det har jag sagt till mej själv i 2 år nu.
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Går det så j-vla vilt till?

Absolut inte. Jag var lekledare igår för första gången ska tilläggas och kände mig snarare som velorfarfar från något barnprogram i SVT på 70-talet.
Gick så långsamt och fint så mopederna hade kunnat hänga på. Är ju inte van att köra först ju, men hoppas i alla fall att de 2 som hakade på inte hade för tråkigt.

Så går inte alls villt till och om det är någon som kör som f-n så väntas alla in i alla fall, så alla kör ju i sitt tempo oavsett.

Mycket roligare att köra med sällskap så tycker defintivit du ska haka på och köra...
 

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Någon showade friskt på bakhjul i Tuve på en KTM, runt kl 15.30, på väg mot Wieselgrensplatsen.Svart tröja & jeans. Jag körde åt samma håll i röd MX-3.Du förgyllde den annars så tråkiga körsträckan :tummenupp
 

Sam81

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Gbg
Hoj
KTM 625
Någon showade friskt på bakhjul i Tuve på en KTM, runt kl 15.30, på väg mot Wieselgrensplatsen.Svart tröja & jeans. Jag körde åt samma håll i röd MX-3.Du förgyllde den annars så tråkiga körsträckan :tummenupp

Hehehe skyldig :) Va ju tvungen o leka lite när ja såg en flicka genom rutan :D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Var det Bus-Bo o Mark jag såg komma ut från kärlekens gata (andra långgatan) runt 17-tiden? mullrade gött:tummenupp
Innan det så puttrade ett par o motarder o nån streetfighetliknande (?) hoj förbi o fortsatte sedan ner i götatunneln. även här lät ljudet bra:tummenupp
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Grön Kawasaki i uppförsbacke från gamle stan mot redbergs platsen. Framdäcket lyfte när du drog på :yoparty

(Var det du?)
 

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Idag har jag avverkat ca. 40 mil och tror mig ha sett RickZ´s vita S3 vid Utby pizzeria och några timmar senare vid 1830tiden tror jag att Macaper körde om mig på kungälvsbron norrgående riktning....

fan så skoj fredag... helt utan bärs:va
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Idag har jag avverkat ca. 40 mil och tror mig ha sett RickZ´s vita S3 vid Utby pizzeria och några timmar senare vid 1830tiden tror jag att Macaper körde om mig på kungälvsbron norrgående riktning....

fan så skoj fredag... helt utan bärs:va

Wohooo, synlig igen :)
Var ju sjuk trafik, körde första 2 milen från stan på mitt strecket mellan filerna, störande när det går i 80 på motorväg.

Var på väg upp till brorsan och bli full och jag har lyckats (tog 4 försök att skriva det här, så hörs imorgon)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
CBR600RR Röd/svart troligen en -03 korsningen efter angeredsbron...jag tutade sådär manligt åt dig med en grön raggarbil :) var det du?
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Idag har jag avverkat ca. 40 mil och tror mig ha sett RickZ´s vita S3 vid Utby pizzeria och några timmar senare vid 1830tiden tror jag att Macaper körde om mig på kungälvsbron norrgående riktning....

fan så skoj fredag... helt utan bärs:va

Jepp det var jag och tjejen som åt en fredags pizza :tummenupp



Tror det var Macaper som jag möte ganska nu precis vid gårda rondelen, du var på väg in till stan.
 
Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Orange Z1000 och kanske en S3 igår ca 17.30 mellan Kungälv å Säve (riktning Säve)

Var det Ni eller?

\m/
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top