Onewheeler skrev:det var nikla@s.
Grymt fet hoj. Fast han tolvade inget då. Det var bara det som fattades.
Onewheeler skrev:det var nikla@s.
Rasorblade kör en cbr 1000 rr väl..han bor i mölndal...Coola Ola skrev:Bor Rasorblade i Kungsladugård? Såg iaf en vit/rosa/lila CBR900RR på slottskogsgatan idag, kan ju inte finnas mer än en sådan i den här stan, tycker man.
T.N.T skrev:Du om någon borde inte ha bråttom, tänk på att kortet sitter löst
Gott å se dig, vi får ta en sväng nån dag!
Mi-Ni har en likadan iof, den är nog en 600a...Coola Ola skrev:Bor Rasorblade i Kungsladugård? Såg iaf en vit/rosa/lila CBR900RR på slottskogsgatan idag, kan ju inte finnas mer än en sådan i den här stan, tycker man.
Kanske mig och en annan, jag på rödvit moppe, och polaren på gråaktig..Akn78 skrev:Nån här som passerade på Härskogsvägen idag och möte mig på min ångbåt? Det var MÅNGA möten där idag i det fina vädret!
Ja, den som jag såg i Kungsladugård var alltså en 900a, den äldre modellen med dubbla runda lysen dessutom så chansen för förväxling är obefintlig.Miss_Orchidee skrev:Mi-Ni har en likadan iof, den är nog en 600a...
Nej, han kör en 900rr om han inte bytt hoj de senaste veckorna. Enl. hans profil så kör han fortfarande 900rr.janoshki-jonaz skrev:Rasorblade kör en cbr 1000 rr väl..han bor i mölndal...
Coola Ola skrev:Ja, den som jag såg i Kungsladugård var alltså en 900a, den äldre modellen med dubbla runda lysen dessutom så chansen för förväxling är obefintlig.
Nej, han kör en 900rr om han inte bytt hoj de senaste veckorna. Enl. hans profil så kör han fortfarande 900rr.
Lite lustigt för senare ikväll såg jag en likadan (samma?) hoj nästan på min gata. Antingen så rör Rasorblade på sig en massa (många älskarinnor?) eller så finns det faktiskt flera såna hojar här i Gbg. The plot thickens...
fogerty skrev:Lång läcker farbror i skinnkläder runt 20.30 vid munkebäckstorget, nån som tjänner igen sig
Steen_Tzr skrev:svart duke vid selma, för några timmar sedan, hälsade inte på lilla mig Man måste kanske köra något större? än en liten 125:a
Mvh/// Steen
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |