Var det du???

Coola Ola

Guest
Bor Rasorblade i Kungsladugård? Såg iaf en vit/rosa/lila CBR900RR på slottskogsgatan idag, kan ju inte finnas mer än en sådan i den här stan, tycker man.

janoshki-jonaz

Guest
Coola Ola skrev:
Bor Rasorblade i Kungsladugård? Såg iaf en vit/rosa/lila CBR900RR på slottskogsgatan idag, kan ju inte finnas mer än en sådan i den här stan, tycker man.
Rasorblade kör en cbr 1000 rr väl..han bor i mölndal...

bullitt

fritidslös
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Ninja-Nia NittioNio
T.N.T skrev:
Du om någon borde inte ha bråttom, tänk på att kortet sitter löst :pannkyss

Gott å se dig, vi får ta en sväng nån dag! :banana

Du menar att de kan sno det igen? F*n så kinkigt. Jag lovade ju att aldrig göra om det igen. :hihi

Detsamma, jag ser fram mot en runda nån gång. I år ska den upp förresten. Jag lovar. :rolleyes:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Mi-Ni har en likadan ;) iof, den är nog en 600a... :va

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Nån här som passerade på Härskogsvägen idag och möte mig på min ångbåt? Det var MÅNGA möten där idag i det fina vädret!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Akn78 skrev:
Nån här som passerade på Härskogsvägen idag och möte mig på min ångbåt? Det var MÅNGA möten där idag i det fina vädret!
Kanske mig och en annan, jag på rödvit moppe, och polaren på gråaktig..

:hoppa

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Mi-Ni har en likadan ;) iof, den är nog en 600a... :va
Ja, den som jag såg i Kungsladugård var alltså en 900a, den äldre modellen med dubbla runda lysen dessutom så chansen för förväxling är obefintlig.

janoshki-jonaz skrev:
Rasorblade kör en cbr 1000 rr väl..han bor i mölndal...
Nej, han kör en 900rr om han inte bytt hoj de senaste veckorna. Enl. hans profil så kör han fortfarande 900rr.

Lite lustigt för senare ikväll såg jag en likadan (samma?) hoj nästan på min gata. Antingen så rör Rasorblade på sig en massa (många älskarinnor?) eller så finns det faktiskt flera såna hojar här i Gbg. The plot thickens...

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Ngn kör båge till Sisjöns industriområde varje arbetsdag på en röd-vit-blå honda CBR1000 (tror jag att de).

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Coola Ola skrev:
Ja, den som jag såg i Kungsladugård var alltså en 900a, den äldre modellen med dubbla runda lysen dessutom så chansen för förväxling är obefintlig.

Nej, han kör en 900rr om han inte bytt hoj de senaste veckorna. Enl. hans profil så kör han fortfarande 900rr.

Lite lustigt för senare ikväll såg jag en likadan (samma?) hoj nästan på min gata. Antingen så rör Rasorblade på sig en massa (många älskarinnor?) eller så finns det faktiskt flera såna hojar här i Gbg. The plot thickens...

Japp kör fortfarande 900.... Nä det var inte jag.....visserligen har jag en massa älskarinnor :hihi , men igår var det träning på kvällen så jag är oskyldig :tummenupp
Tror däremot att jag är ensam att ha vita fälgar då det igentligen är svarta original..

leffe6

Pappa till 2
Gick med
31 May 2005
Hoj
Cbr-xx
Kan inte låta bli.
Var det du som körde mellan Laholm och Gbg i går i en BMW 645i -04a eller nyare ??
Hur kändes det att bli ifrån åkt av en V70 kombi ?? :banana :rofl :arsele

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Är det nån här som jobbar på Volvo (PV-huset) och kör ZXR 750? Har sett en där som är helt identisk med min.

RonJeremy

Guest
En 4-5 sporthojar på slingrig väg mot Töllsjö..... hann bara urskilja en 600 CBR, själv röd ducce. :tummenupp

Å så till alla jag inte hann vinka till... :hej

Coola Ola

Guest
Jag mötte också nån idag, såg ut som en gammelblejd eller nåt. Mitt i en kurva i typ 120 blås såg det ut som om han tänkte låna mitt spår. Men det gick ju bra.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Många motards ute idag tyckte jag. På väg ner i Tingstadstunneln på Hisingsidan mötte jag två stycken som jag hejade på. Det var nu ikväll runt 19:30. Jag kör grön ZXR och har rött skinnställ. Nån som känner sig träffad?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Lång läcker farbror i skinnkläder runt 20.30 vid munkebäckstorget, nån som tjänner igen sig :rolleyes:

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
svart duke vid selma, för några timmar sedan, hälsade inte på lilla mig :( Man måste kanske köra något större? än en liten 125:a
Mvh/// Steen

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Steen_Tzr skrev:
svart duke vid selma, för några timmar sedan, hälsade inte på lilla mig :( Man måste kanske köra något större? än en liten 125:a
Mvh/// Steen

Äh, jag hälsar på 125:eek:r som inte e scooter (ser inte skillnad på eu-moppe å 250cc scooter).

Sen finns det ngn Gilera modell på 50cc som ser ut som en mc å det är antagligen samma grabb jag hälsat på båda gångerna i Hyssna.

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Hoj
Ktm 640 Prestige
hände i lördags. hör motorn och vänder blicken motgatan där passerar en duke stilfullt whelande igenom sjömarken om det var han jag tror så ursäkta att jag inte han ut på altan och vinka :bow

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha