Var det du???

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Där har du svaret på frågan om det nya systemet är på:yoparty

Lite OT:

Var i Vallda bor du?
Tjejen bor på Låddholmsvägen, där det är en busskur på var sida om vägen några hundra meter ifrån radiostationen (som förövrigt skulle bli sjukt coolt hojgarage, har varit där inne:tummenupp ), gasa gärna lite när du kör förbi där :tummenupp

Pinky hade brewd och var på väg mot ringen....jävla gottegris han är!! :D

Fasst det är roligare att köra utan passagerare :gnissla

Kul att se folk man känner åka igenom byn :) :tummenupp
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Såg Pinky + brud på K7an köra förbi Statoil i Kungsbacka vid 11-tiden idag, troligtvis påväg mot ringen :) :tummenupp Stod och sålde jordgubbar längs med vägen:rolleyes: (något ska man göra för att tjäna pengar), vinkade som en tok, men inget gensvar:mad:


Var det ni eller var det någon annan!?

Stämmer bra det, vi drog runt Lygnern samt tog ett pit-stop på några timmar vid vattenbrynet. :brynad

Jag måste ha missat dig igår, sorry... Vart stod du, om du nu kan förklara lite mer utförligt? (körde jag om en hoj vid rödljuset kanske)

Pinky hade brewd och var på väg mot ringen....jävla gottegris han är!! :D

Du anar inte. :D

Fasst det är roligare att köra utan passagerare :gnissla

Ibland är det passageraren som är nöjet i sig, glöm inte det. ;)
 
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Mötte en gixxer på Stålhandskegatan på Hisingen igår vid 16-tiden kanske. Har även sett den stå parkerad där i krokarna ett par gånger.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Stämmer bra det, vi drog runt Lygnern samt tog ett pit-stop på några timmar vid vattenbrynet. :brynad

Jag måste ha missat dig igår, sorry... Vart stod du, om du nu kan förklara lite mer utförligt? (körde jag om en hoj vid rödljuset kanske)

Hehe, gött! En perfekt dejt helt enkelt, hoppas att hon gillade dit pigment :) :gnissla

Efter viadukten/tunneln är det ett rödljus. Efter det en Preem-mack på höger sida och efter den en Bilia-mack (också till höger), jag stod mellan Bilia och Statoil (som ligger längre fram) nästan vid infarten till Statoil :) :tummenupp

Ibland är det passageraren som är nöjet i sig, glöm inte det. ;)

Ja kanske, om man är en kåt rosa singel :rolleyes:

:D :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Hehe, gött! En perfekt dejt helt enkelt, hoppas att hon gillade dit pigment :) :gnissla

Efter viadukten/tunneln är det ett rödljus. Efter det en Preem-mack på höger sida och efter den en Bilia-mack (också till höger), jag stod mellan Bilia och Statoil (som ligger längre fram) nästan vid infarten till Statoil :) :tummenupp


Ja kanske, om man är en kåt rosa singel :rolleyes:

:D :)

Hehe, alla tjejer gillar rosa vet du väl! :tuttar

Nu vet jag vart du menar och tydligen hade iaf hon sett dig (tror dock inte hon hälsade :hihi). Hoppa ut i vägen nästa gång så jag ser dig ordentligt. :tummenupp

Back to topic...
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
KTM vid gamla Palladium igår eftermiddag, du blev lappad av en söt P-lisa, :tuttar eller ja,... din båge iaf =)

Var det du ?
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Blå Vit Suzuki (sporthoj), såg ut som en 250 typ. Körde efter mig och sedan om mig på gröninge vägen från kungsbacka till särö men svängde vänster tillbaka mot vallda/kungsbacka hållet. Jag har mina misstankar om vem det var, Limez kanske vet men om du ser detta säg hej :D ...
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Blå Vit Suzuki (sporthoj), såg ut som en 250 typ. Körde efter mig och sedan om mig på gröninge vägen från kungsbacka till särö men svängde vänster tillbaka mot vallda/kungsbacka hållet. Jag har mina misstankar om vem det var, Limez kanske vet men om du ser detta säg hej :D ...

Var det en 2-taktare? Stod det Pålson på ryggen på piloten? (om han hade skinnet på sig)

Isåfall, Buspojke :tummenupp Inte lätt att dölja vem man är med det stället :) :D
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Var det en 2-taktare? Stod det Pålson på ryggen på piloten? (om han hade skinnet på sig)

Isåfall, Buspojke :tummenupp Inte lätt att dölja vem man är med det stället :) :D

Han hade Jeans o tröja. Det verkade som en 2 taktare, inte jätte stor hoj men ganska bra drag i. Den lät inte exakt som en skrikig 2t men eftersom det nog var en 250 och jag hade hörlurar på, var det nog det ändå.
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Han hade Jeans o tröja. Det verkade som en 2 taktare, inte jätte stor hoj men ganska bra drag i. Den lät inte exakt som en skrikig 2t men eftersom det nog var en 250 och jag hade hörlurar på, var det nog det ändå.

Frågade honom idag, var inte han :va
 

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Borås/Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -06
Honda CBR 1000 repsol edition idag runt 14:20 (kan vart en annan tid) på E6 mot Malmö mellan göteborg och varberg. Stannade vid sidan av motorvägen?
Hänt nått?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top