Var det du???

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Mattsvart Gixxer 1000 K5 korsade Mölndalsvägen och försvann upp mot Fredriksdal/Johanneberg vid 08.45 i morse. Såg riktigt nice ut :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Var det du som stod i gräset med en polisman vid Selma lagerlöfs torg igår vid 21-tiden? Ja, det var jag...:näsblod

Tydligen hade konstapeln följt efter mig några kilometer på E6:an och han hävdade att det gick i 180+ mest hela tiden, men vad vet jag. :rolleyes:
Hur som helst så prejade han in mig mot vägkanten (värsta grymma koppsmanövern!) vid ovan nämnda torg där han sen började skrika på mig.

Efter att ha växlat några meningar blev han väldigt trevlig och försökte få mig förstå att det är farligt att köra för fort. Jag såg mitt körkort segla iväg men han nöjde sig med att ge mig böter för plåten som inte fanns.
En riktigt saklig och trevlig polis, jag tror t o m att jag lärde mig nånting denna gång så nog spelade han korten rätt! :tummenupp

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Var det du som stod i gräset med en polisman vid Selma lagerlöfs torg igår vid 21-tiden? Ja, det var jag...:näsblod

Tydligen hade konstapeln följt efter mig några kilometer på E6:an och han hävdade att det gick i 180+ mest hela tiden, men vad vet jag. :rolleyes:
Hur som helst så prejade han in mig mot vägkanten (värsta grymma koppsmanövern!) vid ovan nämnda torg där han sen började skrika på mig.

Efter att ha växlat några meningar blev han väldigt trevlig och försökte få mig förstå att det är farligt att köra för fort. Jag såg mitt körkort segla iväg men han nöjde sig med att ge mig böter för plåten som inte fanns.
En riktigt saklig och trevlig polis, jag tror t o m att jag lärde mig nånting denna gång så nog spelade han korten rätt! :tummenupp

Puh, grattis!!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Vems KTM 690 är det som står utanför Elektro Heat i Arendal?

Någon här som käkade på Pizzeria Carola i Arendal?
Röd/svart KTM Duke.

Haell

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
2012, Aprilia Tuono V4R APRC
Blev uppjagad av en blå moviestar gixxer i går kväll 18-19 tiden vid götaplatsen-heden. Snackades vid lite och han hade problem med att den bubblade och att ngn varningslampa blinkade. Tänkte bara återkoppla och se om han kommit på vad felet var/är?

Annars var det en annan samma dag fast innan, mitt på dagen, på en kolsvart GSXR som vinkande till mig (tror jag) rätt så ivrigt vid Korsvägen. Kom sedan upp vid sidan om.. Såg något grinig ut, haha, kanske trodde jag var någon annan:)

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Är det doro jag ser nästan varje dag på 45an norr ut på morgonen och söder på eftermiddan??? Det är iallefall en motard ktm tror jag och föraren har kammokläder på sig!!!

nepp, inta jag som rör mig så långt norr ut:gnissla

Det har doro oxå:7peta eller han kanske drog tummen ur o rensade den igen:va :pannkyss

nepp, var inte jag. och nepp ingen rensning där bak heller då den snart skall säljas och man inte vill ha fler böter nu:huvet

Last edited:

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
såg Sienna vid 18.15 tiden du körde ner för Sankt Pauli backen (lunden):hej

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Husaberg vid havet runt Bua vid värö halvön igår eftermiddag/kväll. Du körde lite grusväg och fick upp hojen på bakhjulet i några meter. Vi satt o grillade o jag hade sh tröja på mig. Var det du?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

Efter att ha växlat några meningar blev han väldigt trevlig och försökte få mig förstå att det är farligt att köra för fort. Jag såg mitt körkort segla iväg...

Och jag såg min övningskörning med dig som handledare segla iväg när jag började läsa inlägget:näsblod

Kul att det gick bra:tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...