Var det Pysch jag mötte vid norra änden av Götaälvbron vid 21-tiden? Var en CBR600RR i de färgerna allafall..
Måste ha varit jag, såg en R6 vid just den tiden vid bron
Var det Pysch jag mötte vid norra änden av Götaälvbron vid 21-tiden? Var en CBR600RR i de färgerna allafall..
Inte nog med att du brukar stå o hänga vid gatorna för att hålla utkik efter hojar, nu smyger du även in i förråd o garage?
Jaha, där ser man. Trevligt.
Mitt öga för att identifiera mc-modeller är kanske inte vad det har varit.. hehe
Hej igen..
Ja fan, det är nästan så man blir lite orolig, ska nog gå ut och hänga på ytterligare ett lås på hojen...
Vad jag vet så har inte Viggo fått tillbaka sin 640 som blev stulen för ett tag sen...Ja, som rubriken lyder så undrar jag om en ktm640 stulits i göteborgsområdet den senaste tiden?
Körde nämligen av söderleden i mölndal idag, avfarten som gör att man kommer så man har "Åbyy-vallens fotbollsplaner" på vänster sida och gula hyreshus på höger sida. korsningen heter tydligen Åbyvägen/Nedanvägsgatan.
Där möter jag en orange ktm 640 03-04 med två killar på. de hade iof hjälm båda två men cyckeln saknade reggplåt och de såg allmänt vingligt och osäkert ut. ingen vansinneskörning alls men såg väldigt "osäkert" ut. fick direkt en kännsla av att den var stulen.
Var de du? eller är de du som saknar denna cyckel?
Ja, som rubriken lyder så undrar jag om en ktm640 stulits i göteborgsområdet den senaste tiden?
Körde nämligen av söderleden i mölndal idag, avfarten som gör att man kommer så man har "Åbyy-vallens fotbollsplaner" på vänster sida och gula hyreshus på höger sida. korsningen heter tydligen Åbyvägen/Nedanvägsgatan.
Där möter jag en orange ktm 640 03-04 med två killar på. de hade iof hjälm båda två men cyckeln saknade reggplåt och de såg allmänt vingligt och osäkert ut. ingen vansinneskörning alls men såg väldigt "osäkert" ut. fick direkt en kännsla av att den var stulen.
Var de du? eller är de du som saknar denna cyckel?
Tror jag såg samma hoj köra förbi utanför mig i tisdags stämmer bra in på beskrivningen, dock hade dem rätt hög fart (för den vägen) och saktade inte ner för farthindret som fanns på vägen.
Tror jag såg Förgöraren på ny hoj idag. Från Hondacenter...
Jag tror jag såg dig vid Sisjömotet idag, var det en aprilia?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |