Var det du???

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
ca 17:00
Grön/vit ninja av lite äldre modell, ca mitt på södra sidan av Lygnern.

ca 17:20
Varbergsvägen i kungsbacka, precis bakom Hydro-macken vid rödljuset.
Zx10r ca 2005 tror jag, har för mig att den var blå men är ej säker. Du körde tillsammans med en vit/svart cbr1000, 2008, som körde en bit på gångvägen :D

ca 17:45
Röd vfr (tror jag det var) stod bakom mig vid rödljusen vid kungsmässan. Efter att vi kört från rödljuset och kommit till rondellen blev du också halvt utträngd av en prius.

Jag körde hyosungfighter ,med röd/vit/svart skinnställ och helsvart hjälm.

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Var det snövit med skjuts på en 848 som körde Ubbhultsvägen mot Kba vid 19 tiden. Jag stod på busshållplaten vid Hjälm med min svarta Z1000 och rött helställ med blå täckjacka utanpå. Behövde bara ringa ett samtal. Hade precis racat runt Ubbhult och norra Lygnernring

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
en vinröd hayabusa och en gsxr 750 (?) båda med skyltar "insured by mafia" utanför caféet vid kopparmärra! såg er sitta vid ett bord på uteserveringen.. vilka e ni på forumet? det va jag med mc jacka och hjälm i handen som kollade in era hojar =) tror nog att ni såg mig o min kompis beundra era hojar

Liljeros

Jobbar max
Gick med
22 Mar 2005
Hoj
Bus bil
Vem var på lundbyleden mot lundbytunneln vid 17:30 ?? Såg ut som en helsvart gammelgixxer utan skylt ... Med snuten blinkandes i hasorna????

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Haha... Zx6r om jag får be, fast årsmodellen var rätt gissad och ja, det var min polare som fick ett ryck och körde på cykelvägen ;) Vi var på hugget...

ca 17:00
Grön/vit ninja av lite äldre modell, ca mitt på södra sidan av Lygnern.

ca 17:20
Varbergsvägen i kungsbacka, precis bakom Hydro-macken vid rödljuset.
Zx10r ca 2005 tror jag, har för mig att den var blå men är ej säker. Du körde tillsammans med en vit/svart cbr1000, 2008, som körde en bit på gångvägen :D

ca 17:45
Röd vfr (tror jag det var) stod bakom mig vid rödljusen vid kungsmässan. Efter att vi kört från rödljuset och kommit till rondellen blev du också halvt utträngd av en prius.

Jag körde hyosungfighter ,med röd/vit/svart skinnställ och helsvart hjälm.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Svart/röd(?) RSV Mille på Fjärås-bräcka runt 15.00, jag körde mot grinden och du körde ner för backen, vi vinkades:hej

Var det du?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
En Xr650r med grusdäck och factory Fx-dekaler. Sågs på lindholmen, någon härifrån? :yoparty

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
ca 10 - 15 min sedan:

Husaberg nått som stod och tankade vid bilia i kungsbacka.

röd/svart/vit r1 (års mod 2000?) som stannade för mig i rondellen vid statoil 200m från bilia.

Var det du?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Själv såg man till att få det fixat innan man åkte iväg till kvällens aktivitet:cool:

Svart motard vid mölndals bro runt 12.30 idag, var det du?

om jag inte minns fel står det en svart motard nere i garaget. men jag satt och skrev testprov för svenskanatinella då....

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...