Var det du???

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Vem var det som stod parkerad på gånggatan med sin svarta Buell eller Z1000 på Östra Larmgatan (Steinbrenner & Nyberg / Worldclass) i onsdags?

Jäkla trist start på säsongen att få en parkeringsbot :gnissla Gick förbi precis när p-vakten lämnade hojjen.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vem var det som stod parkerad på gånggatan med sin svarta Buell eller Z1000 på Östra Larmgatan (Steinbrenner & Nyberg / Worldclass) i onsdags?

Jäkla trist start på säsongen att få en parkeringsbot :gnissla Gick förbi precis när p-vakten lämnade hojjen.

Skulle gissa på fosgate, han har en svart Z1000 och har för mig att han skrev i någon annan tråd om att han hade hunnit med och få en bot.
Jäkligt sura pengar det är :(

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
vilka va de som stod vid kebabhouse med reflexväst o hela kitet? körde förbi på en bögpulka med packbox med en 125 nsr efter mig..

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
:brynad
var och besiktigade hojen, gick som en dans :banana

hälsade på en svart ZX6R utanför backaplan på vägen hem vid 13:45 ungefär :tummenupp

Såg dig på bilbesiktningen i Aröd. Stod och väntade med bilen. Kanske var du lite lätt med gasen när du åkte (jag som ville höra åskan ur twinnen:) )

elie

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
06 R1 ,08 R1, 04 R1, 99 R1, cbr 600f
vilka va de som stod vid kebabhouse med reflexväst o hela kitet? körde förbi på en bögpulka med packbox med en 125 nsr efter mig..

haha fifan,,,jag hamnade i rött ljus me dom på allén mot avenyn innan trädgårn. killen me sin pulka o 125an var jävligt gasglada ville tävla mot mig me min retta:arsele ..fifan vikka lirare:rofl

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Låg bakom två som var ute och övningskörde genom kungälv. Handledaren hade en röd/svart cbr och grått berikställ. Ni tog motorvägen mot götet, och jag svängde höger mot "sävevägen"

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Min syster var uppmärksam och såg en kille med SH-tröja på sig vid Wiselgrensplatsen runt 12:20. Coffinshaker?

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Min syster var uppmärksam och såg en kille med SH-tröja på sig vid Wiselgrensplatsen runt 12:20. Coffinshaker?

Jepp Hade för mycke kontanter på fickan så gjorde ett bankbesök :tummenupp
Duktig syster du har! Var nån filminspelning på torget när jag kom knarrandes med mina stövlar måste smörja dem snarast!:3freak

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Såg en Quinton (stavning?) i Partille idag... riktigt fet hoj du fått till :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024