Var det du???

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
"Naken"/Smedberg på SVT 1 just nu, Greklands bidrag. Är det du?

ruffrida

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
husaberg
hur liten penis har inte du som kòrde mot ròtt vid vid GP-huset vid ca 14. ganska smart nàr det var fullt med folk och trafik:huvet du kanske inte ville att lamborghinin skulle kòra om dej ?

du kòrde en r6:a hade svart hjàlm med spegelvisir och ròd tròja och en hjàlmvàska pa ryggen!

ganska korkat gjort iaf

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Orange KTM biltema GBG, du ? typ halv fem

Kan nog varit jag :)

Mr.Orange? i kullavik strax innan 8, hade guld/svart arlenness ställ? Jag var idioten som låg vänster placerad och med nervevad ruta visade min uppskattning för det ljuvliga motorljudet :yoparty:rock... :hihi

Edit: Något som liknade en xr650 brummade förbi Särö-motet runt 10 tiden förut, var det du?

Nope nope, har KTM´s jacka :)
Har varit ute två gånger idag däremot... :yoparty

Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Vem parkerade sin röda R1a bredvid min röda R6a utanför Jula, Sisjön för nån timme sen?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
såg en blå/vit äldre (01-02a kanske) GSXR1000 med seatpipes nere vid hagakyrkan vid 6tiden, ingen nummerplåt, tror du blev lite svettig av alla blåljusen (hade precis krockat en spårvagn) för du drog gott på rullen därifrån :D

läcker hoj :tummenupp

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
Gul 748 tror ja på norrleden,hängde me då jag hade missat att lillgrabben skulle springa gbg varvet,hade lite brådis:(cirka 15:30

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
En röd sak med två stora skorstenar liggandes under sadeln
som halvslangade förbi min spårvagn på götaälvbron vid 14-15 tiden igår måndag...

Vem??

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Kan ha varit jag.. Passerade dig lite senare i kurvan innan start/mål rakan. Hade du bajsat ner dig?

Vi som vågar gasa lite mer än 6000 rpm och har mer än 180 hk, kan ju råka vrida på lite för tufft ibland:Bugar. Då går det sidledes och jag är övertygad om att insidan på ditt ställ i ett sådant läge skulle vara mer brunt än mitt blev:tungan.
Men det var inte långt från ett behov av nya kallingar har du rätt i:näsblod. Men jag lärde mig att det inte var någon fara och gjorde det ju några gånger till och då blev det inte brunt.

Men jag kan ju bevisligen lära mig, men du är fortfarande tjock och behöver ett nytt ställ tydligen (http://www.blocket.se/goteborg/Lindstrands_Sepang_stl__56_21535979.htm?ca=15&w=1). Finns det i strl 58???:D:D:D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln