Var det du???

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
NSR 125 vid kristinedal runt 6:50 tiden onsdag morgon :näsblod Jag frös häcken av mig och jag tog bussen.

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Ducce SF 1098 S
En Ducati Hypermotard vid närheten av Åby travbana, mölndal. Gjorde helt klart min dag! Solsken och lite bakhjulsåka från denna vackra skapelse...

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Artillerigatan ca kl 12 (vid SKF) igår Fredag. CBR 1000rr röd/vit om jag inte såg helt fel.
såg gött ut i solen och lite mer plusgrader än vanligt. Man blev lite avundsjuk. :D

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
KTM Superduke
Hoppsan

En Ducati Hypermotard vid närheten av Åby travbana, mölndal. Gjorde helt klart min dag! Solsken och lite bakhjulsåka från denna vackra skapelse...

Och jag som smög så....

Klart godkänd dag med kvicksilvret över 10 och sol. Jäkla tur att man skulle ut och åka i tjänsten!

Dock liiite våtare när man skulle hem sen....

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Ducce SF 1098 S
Och jag som smög så....

Klart godkänd dag med kvicksilvret över 10 och sol. Jäkla tur att man skulle ut och åka i tjänsten!

Dock liiite våtare när man skulle hem sen....

Går de att smyga med en sån maskin? :tungan

Helt klart gäller det att passa på när solen skiner, de dagarna är ju lätträknade just nu.. Såhär de 3 första höstveckorna i götet slår allt man hört om staden in..grått grått grått och regn regn regn...

Last edited:

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Inga egna siktningar men har fått nys om ett par dårar som sladdar runt i snöyran:
1. Snubbe på Dag Hammarsköld i Onsdags(?) morse, du?
2. Snubbe på Nya Allen i Torsdags som tydligen fick applåder när han halkade runt, du?

Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Inga egna siktningar men har fått nys om ett par dårar som sladdar runt i snöyran:
1. Snubbe på Dag Hammarsköld i Måndags(?) morse, du?
2. Snubbe på Nya Allen i Tisdags som tydligen fick applåder när han halkade runt, du?

Fattar inte folk som kör nu. Såg en "50cc-motard" på backaplan igår som hade uppenbara problem att ta sig fram..

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Svart Drz 400 sm ute vid Kungsmässan vid typ 13:30... Antar att det var Zarrell ? såg kallt ut :D

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Flera endurohojar vid HA's gamla stuga vid Arendals avfarten?
Träningskörning?

Pathfinder5555

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2008
Hoj
Meanie + KLR
....håller med....räcker med 4-5 + så skall det ut & gasas....men det ser ut att dröja tyvärr...vinterhojen har stått insnöad i flera veckor nu.....blir nog spännande att få liv i den :D

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
Såg nån med motard vid gasklockan idag ca vid 13.15 med sh tröja på. Rick nånting tyckte jag det stod på tröjan =) go wheelie du gjorde :)

/Martin

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Såg nån med motard vid gasklockan idag ca vid 13.15 med sh tröja på. Rick nånting tyckte jag det stod på tröjan =) go wheelie du gjorde :)

/Martin

Tagen på bar gärning :rolleyes:

Satan halt det va! Men det gick uiiillaa ändå fast mina nya crosskänger knappt gick in under växelföraren :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept