Var det du???

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
SV650s
20 min sedan genom tingstadstunneln mot hisingen. Du körde en HD VRod. SATAN VAD DEN LÄT GÖTTTTTTTTTTTTTTT!!!!! Ge mig!!!
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Stulen hoj?

1st KTM tror det kan ha varit en 690 eller något. orange/svart utanför SKF du brände på på cykelbanan och försökte wheela lite kasst. och köra utan hjälm är juh aldrig bra.. luktade stulet... :/
(glömde tid: KL12:10)
 
Last edited:

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Last edited:

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Gul/blå husaberg (gissar 2000-2002 års modell) med endurohjul i hjällbo idag vid 15-snåret. Du hade ingen regskylt och inga mc-kläder och kunde inte köra. Var det du? Nästa gång kör jag över dig.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
- Såg 3 sporthojar vid rödljusen nedanför gasklockan vid lunchtid idag/fredag, en var "repsol"-färgad om jag minns rätt.

- Såg även en röd ducati utanför Johans Mc och runt backaplan runt 12:40, sedan en liknande vid masthuggstorget runt 10 minuter senare (samma?).
 

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
ett gäng motarder på grusvägen parallellt med E6 norr ut, mellan kärra och kungälv. var det ni?

en kurvkåt förare på en silvrig honda 600 (?) mellan lilla edet och kungälv, det var jag som körde med dig:hej
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Såg en Blå stuntkittad kawasaki fighter ute vid säve idag, låst o parkerad, verkade som kedjan gått av. Vem var det som råkat ut för detta missöde? :gnissla
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Några 100-tals hojar av blandade sorter utanför Bike Trollhättan idag, mellan 12 och 15.30. Var det du? :va
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Såg en Blå stuntkittad kawasaki fighter ute vid säve idag, låst o parkerad, verkade som kedjan gått av. Vem var det som råkat ut för detta missöde? :gnissla

kan det ha varit pers hoj.
 

Thompax

Got symaskin?
Gick med
12 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC!
Röd lite äldra sporthoj vid Billdal > uggledal, såg dig igår vid busshållplatsen och sen idag i morse vid billdals ridklubb..
 

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Svart FZ1-S
Några 100-tals hojar av blandade sorter utanför Bike Trollhättan idag, mellan 12 och 15.30. Var det du? :va

De va ja :p

Måste dock säga att jag är både nöjd och besviken på tillställningen.

Plus:
Bra väder, bra rabatter, mycket folk o många goa hojjar att titta på

Minus:
En del av varorna som dom gjort reklam för var redan utsålt när dom öppnade kl 10:00 på lördagen.. :confused: hur tänker man då? göra reklam för sådant som inte finns?

Ingen som höll ordning på parkerandet.. såg bilar som var både dubbel och trippelparkerade framför. Måste varit en helvetes massa gräl när folk skulle hem o inte kunde åka.

Tiv
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top