doh... inget skinnställ utan endast "jeans a la jag e odödlig"...Factory skrev:Endast jeans??![]()
Stortryne kör vx, men ja hoppas att det inte var hans hoj som var ute o körde, för han åkte bil imorse... Ska tydligen jobba någon på volvo med en röd vx.=Drex= skrev:Någon här som åker VX800? Hade en sånn i häcken (bakom mej alltså) imorse på väg ut från Mölnlycke mot GBG. Följde efter mig hela vägen över Älvsborgsbron (min slutdest är Volvo). Vi stod bredvid varandra i rödljuset vid Kallebäck..föraren (man) vågade knappt kolla på mig..jag måste se grym ut
![]()
Gottis skrev:Tjenare vem va det på den röda sporthojen ute på leden vid angeredsbron och körde så det rök tydligen i militärfärgat ställ Svart/vitt/grått någon gång mellan 11-13
Exet som undrar hade gått i bra fart iaf![]()
Mark skrev:Idag såg jag Rasoblade utan för Donken vid Åbromotet, han såg nog mig oxå, för vi vinkade till varann
![]()
_anders skrev:Vem va de som körde en äldre ninja grön o vit o vände nere i vedhall igår ca:1400
(väster om k-älv)
Slurken skrev:Rasorblade: Kör du omkring i en neongul byggjacka?i så fall mötte du mig i balltorp i går eftermiddag..
Rasorblade skrev:Vem var det jag hälsade på idag vid 18-tiden vid Handelshögskolan?
Blå/röd CBR600 med kraschad kuts och bakdel??![]()
Skrutten skrev:Låter som Muggen...
Svart Jacka o jeans tror jaMögel skrev:Det kan ha varit ja. Vad hade personen för kläder???
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |