Var det du???

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
en hoj vid ullevi som retade en bil.. du körde sakta mot stan å körde sixsack... du?

sedan en hoj från kba in till gbg som körde som fan å mellan alla bilar.. du?

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Vem va du som satt på en cb600 eller cb1000r vid 17 tiden i Kungälv
Jag satt i en svart v40 skicka fram dig för jag såg att du hade lite bråttom men du skakade på huvudet. Har inte mycket att säga förutom att du har inget innanför skallbenet

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Jag satt i en svart v40 skicka fram dig för jag såg att du hade lite bråttom men du skakade på huvudet. Har inte mycket att säga förutom att du har inget innanför skallbenet

:D du är så aggresiv ungeman ta det lugna :krama

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR

Konstigt..alla vi brukar vara änglar när vi är ute o kör:arsele

Thompax

Got symaskin?
Gick med
12 Apr 2008
Hoj
KTM 690 SMC!

Det är väldigt många bilar som brukar vilja släppa förbi en på 2+1 vägar men jag brukar visa tecken med handen att jag inte vill för att det är för trångt och det är en väldigt onödig olycka om det skulle hända något.. är man dum innanför skallbenet då:va

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det är väldigt många bilar som brukar vilja släppa förbi en på 2+1 vägar men jag brukar visa tecken med handen att jag inte vill för att det är för trångt och det är en väldigt onödig olycka om det skulle hända något.. är man dum innanför skallbenet då:va

Denna kille låg å tryckte mig i röven antingen så va det för att han vill kyssa mig eller köra om mig å jag som va ute med familjen för å käka på en resturang hade inte bråttom ,så jag antog att han vill köra om mig ,antar att när jag ger han tecknet så är det ok ,då ska han inte skaka på huvudet elr förklara för mig att jag är dum, för alla som har kört i kungälv vet att den vägen är riskfritt ,

Konstigt..alla vi brukar vara änglar när vi är ute o kör:arsele

Ja jag vet inte hur du brukar köra men jag kör som Gud :arsele:FU

Last edited:

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Två motarder/enduro i Slätthult, fredag och söndag, han inte riktigt se vad det var för hojar men jag tror iaf en av dom var en KTM690.

Vilka kan det ha varit!?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
repsol CBR1000 som "wheelade" förbi tintin straxt efter 20?

schysst hoj men akta så du inte får styret i fejjan med dom slangningarna :tungan hehe..

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Kanske lite långt norrut, men var det du som körde RC8 (R?) söderut på Wallhamnsrakan (Tjörn) vid 2030 idag?

Tror fan det var första gången jag såg en RC8 på gatan, bra där :tummenupp

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
det var inte min firestorm du förväxlade mot en rc8 då ? :D tog mig en tur ute på tjörn vid den tiden nämligen :)

Nej det hoppas jag inte att jag ser så illa. Men kan ha varit dig jag mötte vid Kullens handelsträdgård ca 15 min senare?

Själv körde jag svart multivan...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...