Var det du???

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Kl 17.45 ca idag. En blanksvart BMW S1000RR körde upp bakom mig och tjejen direkt efter Tingstadstunneln i riktning mot E20 sthlm. Du körde förbi oss. Var det Sashi månne?:)

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
KTM enduro-ish, vit hjälm, svart visir
släppte förbi dig på första långgatan där du smaskade på

lät gött mellan husen
hoppas det inte hann börja regna på dig innan du kom fram dit du skulle

nucce

ligger så ofta jag kan..
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Ninja, zx9r -00
Farsan låg 5 bilar bakom denna MC föraren imorse, tydligen skall han ha vält och sedan blivit överkörd av första bilen bakom :confused:, en ung tjej som vart helt chockad, till och med hjälmen hade flugit av MC-chaffören och mannen var av mörk härkomst, det var en yngre tjej som körde bilen..

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Kille i camoställ+ryggsäck på Blågul husa, oscarsleden mot centrum för 10min sedan.
Vem vare?

edit:läste precis ovanstående inlägg, Ush lät inte alls kul :(
r.i.p

Last edited:

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Farsan låg 5 bilar bakom denna MC föraren imorse, tydligen skall han ha vält och sedan blivit överkörd av första bilen bakom :confused:, en ung tjej som vart helt chockad, till och med hjälmen hade flugit av MC-chaffören och mannen var av mörk härkomst, det var en yngre tjej som körde bilen..

Första bilen på plats var min tjej och hon körde inte över någon...däremot stannade hon och försökt hjälpa bäst hon kunde. Hjälmen var av ja och låg en bra bit bort. När ambulansen kom konstaterade de snabbt att det redan var kört.

Föraren körde utan skyddsutrustning förutom hjälm och det låg en del verktyg från hans ryggsäck på vägen. Enligt henne såg han inte ut att va av mörk härkomst. Vet inte var det var för typ av hoj. Bara att den var kraftigt demolerad.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Vit LC4 -05 eller nyare (fast det var kanske inte en LC4, dock liknade det vid en snabb anblick) kom åskandes förbi Hagakyrkan vid 22.40 ca.
Föraren hade en Braaapp-tröja. Jag lyssnade på musik i mina in-ear-lurar men blev ändå glad inombords av dånet som gick genom marken. :tummenupp

Du?

Last edited:

wavebender

Kör......
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
BMW-S1KRR , GSXR 750
Kl 17.45 ca idag. En blanksvart BMW S1000RR körde upp bakom mig och tjejen direkt efter Tingstadstunneln i riktning mot E20 sthlm. Du körde förbi oss. Var det Sashi månne?:)

Det var jag.........!!!!!:yoparty

Svart S1000RR på öckeröleden för ca 30min sen.

Jävligt snygg hoj :tummenupp

Tackar .... jävligt grym att köra oxå...!!!

Last edited:

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
Idag vid 11.00 förbi Katrinelundsgymnasiet, mot Ullevi, en vit Daytona 675, lät som ett jävla flygplan när den passerade. Piloten hade ett vitt helställ.

Mäktig maskin min vän!!

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Haha irlgarv! skadeglädje :tummenupp

nja.. Jag gillar poliser :krama (skall själv bli en så småningom :tummenupp )

tycker att det e rätt kasst att man väljer att jaga/sätta efter ett 2hjuligt fordon,även fast det är stulet/trimmat/kört för fort eller vad som..
Nån/någon skadar sig nästan alltid och frågan om det är värt det..?

Tråkigt att han skadade sig (även han/hon är en hojbroder/syster) men men..

äääädit: givetvis skall det inte ge rätten till ligister att stjäla och köra som svin!(göra som de vill,fast de gör det i vilket fall) Finns säkert andra metoder som är bra mycket säkrare för förövaren/ligist(även fast de förtjänar ett kok stryk),polis och framför allt för 3:dje person ! istället för att sätta efter genom att bomba genom gator och torg..!

Last edited:

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Var de Ässet man såg vid Munkebäckstorget runt 18.30 tiden idag.:va. Om inte så en liknande svinfräsig hoj.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...