Var det du???

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
tre spårthojar varav två på bakan vid hällingsjö, var det ni?

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
såg dig jippo, stannade till och väntade några minuter på att ni skulle vända... sog ut som att du och er6'an saktade ner! nästa tur... nästa vår!
Q

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Jag å Q-ister samt blomman

såg dig jippo, stannade till och väntade några minuter på att ni skulle vända... sog ut som att du och er6'an saktade ner! nästa tur... nästa vår!
Q

japp, tänkte stanna men kände att det inte var någon idé. det var tjejen jag och en kompis som var ute och övningskörde (tjejen skall ta lappen) och vi var på väg hem. det var så jäkla kallt så jag ville bara hem :D

det var definitivt den sista turen för detta året :)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
japp, tänkte stanna men kände att det inte var någon idé. det var tjejen jag och en kompis som var ute och övningskörde (tjejen skall ta lappen) och vi var på väg hem. det var så jäkla kallt så jag ville bara hem :D

det var definitivt den sista turen för detta året :)

Kallt ! gnällfia det blev inte kallt förräns vid kvällen ta på dig mera nästa gång :D

Bra gjort utav killen :tummenupp

Last edited:

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Kan det vart en aprilia från förra året tro?

Det var en röd-svart CBR som stod där samt nån vit skåpbil parkerad på trottoaren framför. Hann inte se så noga då vi svängde upp på E6 åt andra hållet. Polisen var på plats och fordonen stod undanflyttade från vägen så det var nog en stund efter den stora fighten.:)

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Körde bredvid en blå R1 igår vid ullevi. Du hade en SH-tröja med luva som täckte namnet. We.... nånting. Stod en full gubbe och gormade på oss från gångbanan men hörde inte riktigt vad han sa. Arg var han allafall :)

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Mötte en vit supermotard, är dålig på märken (skulle tippa på en KTM), men en vit var det i alla fall, idag vid 15-tiden. Personen körde över refugen samt gjorde en omkörning precis vid ponnygatan-bushållplatsen och hade en pimpstar-tröja, någon som känner igen sig? ;)

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Mötte en vit supermotard, är dålig på märken (skulle tippa på en KTM), men en vit var det i alla fall, idag vid 15-tiden. Personen körde över refugen samt gjorde en omkörning precis vid ponnygatan-bushållplatsen och hade en pimpstar-tröja, någon som känner igen sig? ;)

Det var Odio som är nybliven medlem här på SH :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...