Var det du???

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
nån på en halvoffroadig BMW som halka runt i snöslasket ute på lindholmen idag vid 08:00 ?

såg inge vidare ut du..

Ramses

Get rich or Die tryi'n
Gick med
6 Oct 2009
Hoj
kawa zx6r Såld, kawa z750 Såld, HD nightrod spec Såld, honda cbr954 Såld.Nu:Triumph Speed triple -10
Vit Speed/Street triple som brände runt nere på stan igår. någon här?
Lät gött när du drog iväg...
:D Guilty!!!
hämtade nya hojen i onsdags. kört hela onsdagen o torsdagen......gött som faaan :tummenupp

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Vespa 300 HPE Super 2019.
Var och kikade på sälarna idag vid säldammen när jag och min tjej ser en motardpilot komma körandes mot oss med blåljus och tut-tut efter. Han visade dock lite hänsyn när han passerade dammen och alla barn som sprang runt där.

Men det ser inge vidare ut med snutjag på fullsmockade gångbanor i en park.

Var det du??

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Vit Rc8 som poppade wheelies förbi Liseberg och sen fortsatte ut på leden. Jag vinkade :hej men du var nog upptagen att i fullt blås pricka 1-metersluckan på yttern mellan mig och påfartsrefugen. :tungan

Jäkligt najs hoj det där alltså! :yoparty

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Två motarder åkte förbi på Mandolingatan idag, två ggr. Ena piloten hade vit tröjja. Kanske även vit hjälm. Hade även monsterdekaler på framstänkan.

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Vit Rc8 som poppade wheelies förbi Liseberg och sen fortsatte ut på leden. Jag vinkade :hej men du var nog upptagen att i fullt blås pricka 1-metersluckan på yttern mellan mig och påfartsrefugen. :tungan

Jäkligt najs hoj det där alltså! :yoparty

Såg också rc8an på e6an tillsammans med en annan hoj, grymt fin hoj! Vill ha en sådan :näsblod

Vem vare?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Kille på fyrtaktscross eller motard (crf?) med 12 o'clock bar och snuten hack i häl uppför Linnégatan vid 15-tiden? Idioti av bängen att jaga bland barnvagnsmaffian särskilt eftersom jag inte fick någras vibbar av att den skulle vara stulen. Eller är det någon som saknar en sån?

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Stog vid Lorensberg vid 17tiden idag och hörde brappet eka mellan väggarna, vemfanvare?!
Det borde vara nacKskåTt på att köra hoj bland folk på denna tiden av året, min är ju isärskruvad..... :huvet

Tack vem det än var, det förgyllde min dag :yoparty

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Väldigt orange KTM motard som körde innervägen vid statoil marklandsgatan och sedan svängde mot stan.

Idag vid 17 tiden.

Var det du?

Kneedrag

Guest
Vem var tjejen på Johans mc igår , som köpte mckläder? Du är lång smal och med färgat rödaktigt hår uppsatt i en toffs. Vi var där och handla vid 14-15 tiden. En kompis som följde med oss tycte du var urläcker;). Vi tror det var din mamma som var med och shoppa med dig så kompisen ville inte störa er.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Vem var grisen som hade en bön på pallen .(vit R1 årsmodell 10 svarta devil pipor på E20 du svängde av mot munkebäck. Jävlar vad avis man var .. Där satt jag med min familj i min lila Kia Ceed hahahha

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Snubbe på orange ktm (?) med hjälmkamera på väg mot hisingen/oslo genom tingstadstunneln vid 15:30.. vem vare? ;D

EDIT: Åbyvägen/Idrottsvägen i Åby kl 16:15, person utan hjälm (iofs svart mössa) på gammal Honda CBR.. Hojen lät riktigt gött, hördes lång väg :tummenupp (passa dig för poliserna som var ute idag bara, har sett 5 bilar på mindre än 30 minuter).

Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
KTM 690E med enduro slicks i skogen någonstans mellan Benareby och Greggered. Ramlade och stuka tummen, var det någon som såg mej?:rolleyes:
Edit: mitt kyl paja oxå!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...