Munkebäck/Kaggeledstorget it is får mii. Skulle köra frugan till hennes arbeit i Vallhamra.
Ahh, kowlt. Bor med min fruga på Vallhamra Torg. Kanske man har sprungit på din dam nån gång. Så många arbeit kan det ju inte finnas här i krokarna.
Munkebäck/Kaggeledstorget it is får mii. Skulle köra frugan till hennes arbeit i Vallhamra.
Ahh, kowlt. Bor med min fruga på Vallhamra Torg. Kanske man har sprungit på din dam nån gång. Så många arbeit kan det ju inte finnas här i krokarna.
e det du som hade din hoj pakerad vid torget förra året ?
Två motarder med lite bakhjulsåk på Övre Husar vid 20-snåret, en med integralhjälm. Trodde jag kände igen alla motarder vid det här laget men vilka var ni?
Och nej Odio, det är inte dig jag menar. Svårt att missa vita blixten på slangen från Linneplatsen hela vägen till Skanstorget.
Stämmer. Stod på 2h-parkeringen nån månad tills jag åkte på böter. Sen stod den utanför ica vid trampcykelstället innan jag skaffade garage
Hämtade upp 525an till GBG först i förrgår så den har inte rullat i stan tidigare. Så de skyldiga är jag och en polare(med vit integral) som precis köpt sig sig en smc
Två motarder med lite bakhjulsåk på Övre Husar vid 20-snåret, en med integralhjälm. Trodde jag kände igen alla motarder vid det här laget men vilka var ni?
Och nej Odio, det är inte dig jag menar. Svårt att missa vita blixten på slangen från Linneplatsen hela vägen till Skanstorget.
Ah, gött! Jag stod nästan vid skanstorget och njöt av skönsången och vinkade som en tok.
Misstänker att det var en snygging, så varför gick du inte fram och fråga om nr med en gång?
Kille med vit Ducce som stod och pissa några km söder om Lilla Edet. Var det du?
Snubbe med skinnställ på en hoj vid tagenevägen idag? Du?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari