Var det du???

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Två motarder med lite bakhjulsåk på Övre Husar vid 20-snåret, en med integralhjälm. Trodde jag kände igen alla motarder vid det här laget men vilka var ni? :va

Och nej Odio, det är inte dig jag menar. Svårt att missa vita blixten på slangen från Linneplatsen hela vägen till Skanstorget. :D

EBMisDead

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
ZX-10R / Hypermotard 1100S
Två motarder med lite bakhjulsåk på Övre Husar vid 20-snåret, en med integralhjälm. Trodde jag kände igen alla motarder vid det här laget men vilka var ni? :va

Och nej Odio, det är inte dig jag menar. Svårt att missa vita blixten på slangen från Linneplatsen hela vägen till Skanstorget. :D

Hämtade upp 525an till GBG först i förrgår så den har inte rullat i stan tidigare. Så de skyldiga är jag och en polare(med vit integral) som precis köpt sig sig en smc :)

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010

E odio snabb eller?

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
XT660X -08, WR250X -08

Mötte dom som hastigast inne i stan med... heller inte sett innan..

EBMisDead

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Hoj
ZX-10R / Hypermotard 1100S
Ah, gött! :tummenupp Jag stod nästan vid skanstorget och njöt av skönsången och vinkade som en tok. :yoparty

Tar åt mig hela äran för skönsången då smcn med originalpipan låter som en symaskin :D. Hade vinkat tillbaka om jag sett dig, haha :tummenupp
Se till att skriva upp dig för söndagskörningen förresten!!

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Nys
Supermotard utan för eklundbil på ringön vända och åkte in i gen till stan på bakhjulet
Snyggt som fan:)
Kom tbx och gjorde samma sak
Snyggt som fan:Bugar

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Kille med vit Ducce som stod och pissa några km söder om Lilla Edet. Var det du? :tungan

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Vem var det som körde ner för avenyn flera gånger med jeans urklippta för att visa dina skinkor?
:brynad

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...