Var det du???

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
Jag börjar med en föklaring,uppväxt på hoj,lever verkligen för att få köra mc:)MEN...
När jag e ute och går med min dotter i vagnen som e 6 dagar gammal,och försöker
Få henne att somna,då kan jag inte mer än att bli förbannad på 2st killar på motard som kör i Säve,3 gånger blir jag omkörd av samma killar på en sträcka på 1km,och just du som kör som nr 1 växlar ner samtliga gånger och drar på så hon flyger upp i vagnen,sista gången av dessa 3 lutar jag mig in i vagnen och täcker över hennes öron och du gör samma sak igen:("jävligt arg"så kort och gott min kära hoj broder,kör gärna så den dagen jag går utan barnvagn,men nästa gång ja har min dotter i vagnen å du inte släpper på gasen kommer jag sparka av dig...åter igen mina vänner,älskar ljudet,farten och friheten,men vissa idiotgrejer klarar jag bara inte av...tack för mig....

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag börjar med en föklaring,uppväxt på hoj,lever verkligen för att få köra mc:)MEN...
Få henne att somna,då kan jag inte mer än att bli förbannad på 2st killar på motard som kör i Säve,3 gånger blir jag omkörd av samma killar på en sträcka på 1km,och just du som kör som nr 1 växlar ner samtliga gånger och drar på så hon flyger upp i vagnen,sista gången av dessa 3 lutar jag mig in i vagnen och täcker över hennes öron och du gör samma sak igen:("jävligt arg"så kort och gott min kära hoj broder,kör gärna så den dagen jag går utan barnvagn,men nästa gång ja har min dotter i vagnen å du inte släpper på gasen kommer jag sparka av dig...åter igen mina vänner,älskar ljudet,farten och friheten,men vissa idiotgrejer klarar jag bara inte av...tack för mig....

Kan förstår dig till 100%!

Tror dock inte att det är "riktiga" motorcyklister du har att göra med. Jag, och många med mig, brukar slå av på gasen när det kommer fram en barnvagn.

Visa du din ilska, men att sparka och slåss är kanske det inte det bästa alternativet.

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
Ja slå av gör man alltid,dom borde tänka lite längre,nä slåss e inte bra men Gud va arg jag va...

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Snubbe med reflexväst mitt i vägen som försökte stoppa mig, var det du?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Snubbe med reflexväst mitt i vägen som försökte stoppa mig, var det du?

Förstår inte, hur menar du?

trafikpol200.jpg

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Vid barnvagn släpper nog de flesta rutinerade av på rullen. Fram till "sparka dig av hojen"-passagen var det ju annars en väl formulerad uppmaning till folk att tänka på det.

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
visst e hans fråga så lätt å klura ut vem de va ifrån :O
Jag tror att du kan ta åt dig äran för det. Jag var nog där senare. Däremot undrar jag vad din iakttagare gör på storan? Inte fan blir väl en mc-huligan accepterad bland högborna kultiverade ur samhällets sociala toppskikt?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept