va det krillan på johans mc idag kanske?
Jepp, var och handlade ny hoj
Jag börjar med en föklaring,uppväxt på hoj,lever verkligen för att få köra mcMEN...
När jag e ute och går med min dotter i vagnen som e 6 dagar gammal,och försöker
Få henne att somna,då kan jag inte mer än att bli förbannad på 2st killar på motard som kör i Säve,3 gånger blir jag omkörd av samma killar på en sträcka på 1km,och just du som kör som nr 1 växlar ner samtliga gånger och drar på så hon flyger upp i vagnen,sista gången av dessa 3 lutar jag mig in i vagnen och täcker över hennes öron och du gör samma sak igen"jävligt arg"så kort och gott min kära hoj broder,kör gärna så den dagen jag går utan barnvagn,men nästa gång ja har min dotter i vagnen å du inte släpper på gasen kommer jag sparka av dig...åter igen mina vänner,älskar ljudet,farten och friheten,men vissa idiotgrejer klarar jag bara inte av...tack för mig....
Snubbe med reflexväst mitt i vägen som försökte stoppa mig, var det du?
Jag börjar med en föklaring,uppväxt på hoj,lever verkligen för att få köra mcMEN...
När jag e ute och går med min dotter i vagnen som e 6 dagar gammal,och försöker
Få henne att somna,då kan jag inte mer än att bli förbannad på 2st killar på motard som kör i Säve,3 gånger blir jag omkörd av samma killar på en sträcka på 1km,och just du som kör som nr 1 växlar ner samtliga gånger och drar på så hon flyger upp i vagnen,sista gången av dessa 3 lutar jag mig in i vagnen och täcker över hennes öron och du gör samma sak igen"jävligt arg"så kort och gott min kära hoj broder,kör gärna så den dagen jag går utan barnvagn,men nästa gång ja har min dotter i vagnen å du inte släpper på gasen kommer jag sparka av dig...åter igen mina vänner,älskar ljudet,farten och friheten,men vissa idiotgrejer klarar jag bara inte av...tack för mig....
Förstår inte, hur menar du?
Nämen titta då... En bil som inte brinner!! Här ska de bötfällas.
Va det "Odio" på bakhjulet vid storan förut kanske?
Va det "Odio" på bakhjulet vid storan förut kanske?
Jag var också förbi där på ett hjul men möjligtvis lite senare än så.
Jag tror att du kan ta åt dig äran för det. Jag var nog där senare. Däremot undrar jag vad din iakttagare gör på storan? Inte fan blir väl en mc-huligan accepterad bland högborna kultiverade ur samhällets sociala toppskikt?visst e hans fråga så lätt å klura ut vem de va ifrån :O
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|