Aidet som står parkerad utanför Volvo Bussar i Arendal?
Byggnad ARAK.
Njet, inte jag. Har en dubbelgångare här i stan så det är nog han..
Körde vägen mellan Hällingsjö o Lindome och mötte samma BRAAAP-hoj (är ju så dålig på märken, sorry! lät gööööött på ungefär samma ställe både i morse runt 7 och lite innan 18 idag. Var det du??
KTM 690 smc med pimpstartröja vid allums rödljus vid lite över 16 idag?
Tack detsamma... Fast herrsällskap då Sorry kan ju inga namn men som sagt: lät göööött din hoj!!!!! Jag tyckte det var lite coolt att vi möttes två gånger på samma dag på den lilla vägen (som jag aldrig åker när jag tar bilen till jobbet) Vad är oddsen för det!? På återseende!
Körde vägen mellan Hällingsjö o Lindome och mötte samma BRAAAP-hoj (är ju så dålig på märken, sorry! lät gööööött på ungefär samma ställe både i morse runt 7 och lite innan 18 idag. Var det du??
Måste ha varit dig jag mötte på den krokiga vägen mellan Kållered (blir det ungefär) och Hällesåker?
Som sagt märken å så e ju inte min grej men vad körde du? känns som vi skulle mötts på Greggereds vägen eller?? jag körde där o sen ut mot Hällesåker...
Körde min kära bil vid mötet, så du la nog inte märke till mig. Annars hade jag kört en hoj som står textad i min profil till vänster
Greggeredsvägen kan det ha varit, ja
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |