Var det du???

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nyare blå R6 (sjukt snygg) vid Bromeliusgatan, Munkebäck ~17:30?

Vit Hornet (?) på samma gata vid ~19:00?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Aidet som står parkerad utanför Volvo Bussar i Arendal?
Byggnad ARAK.

DucceMonster

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2010
Hoj
2002 Ducati Monster 900 I.E Dark
Var det du som körde en kawa caferäser (såg inte exakt märke på den, men tyckte mig läsa kawasaki på tanken..:va) igår på väg 503 mot Lindome? Du körde om mig och sen puttrade jag bakom dig tills du svängde av vid fässbergsmotet. Runt 21tiden..

Fin hoj var de iaf:tummenupp

Rompskagg

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
Triumph Street Triple 09
Blå R1(?) / vit-svart hjälm. Stoppad av farbror blå på E20 strax efter Allum vid 16 tiden.

Hur gick det?

Bettis

Lung & fin
Gick med
26 Mar 2011
Hoj
-01 Hornet 600
Körde vägen mellan Hällingsjö o Lindome och mötte samma BRAAAP-hoj (är ju så dålig på märken, sorry! lät gööööött;) på ungefär samma ställe både i morse runt 7 och lite innan 18 idag. Var det du?? :hej

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Körde vägen mellan Hällingsjö o Lindome och mötte samma BRAAAP-hoj (är ju så dålig på märken, sorry! lät gööööött;) på ungefär samma ställe både i morse runt 7 och lite innan 18 idag. Var det du?? :hej

Det var lilla jag!! Trevligt med damsällskap.. om än så kort stund!!:krama

Bettis

Lung & fin
Gick med
26 Mar 2011
Hoj
-01 Hornet 600
Tack detsamma... Fast herrsällskap då ;) Sorry kan ju inga namn men som sagt: lät göööött din hoj!!!!! Jag tyckte det var lite coolt att vi möttes två gånger på samma dag på den lilla vägen (som jag aldrig åker när jag tar bilen till jobbet) Vad är oddsen för det!? :D På återseende! :hojsmilie

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Tack detsamma... Fast herrsällskap då ;) Sorry kan ju inga namn men som sagt: lät göööött din hoj!!!!! Jag tyckte det var lite coolt att vi möttes två gånger på samma dag på den lilla vägen (som jag aldrig åker när jag tar bilen till jobbet) Vad är oddsen för det!? :D På återseende! :hojsmilie

Det hoppas jag!!:yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

Måste ha varit dig jag mötte på den krokiga vägen mellan Kållered (blir det ungefär) och Hällesåker?:va

wavebender

Kör......
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
BMW-S1KRR , GSXR 750
Hade gassällskap vid 18.30 tiden med en vit/svart cbr1000rr i sista utgåvan från Torslanda till Munkebäcksmotet.... Alltid kul att gasa lite.... Men ... Var det du...????

Bettis

Lung & fin
Gick med
26 Mar 2011
Hoj
-01 Hornet 600
Måste ha varit dig jag mötte på den krokiga vägen mellan Kållered (blir det ungefär) och Hällesåker?:va

Som sagt märken å så e ju inte min grej men vad körde du? känns som vi skulle mötts på Greggereds vägen eller?? jag körde där o sen ut mot Hällesåker... :hej

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Som sagt märken å så e ju inte min grej men vad körde du? känns som vi skulle mötts på Greggereds vägen eller?? jag körde där o sen ut mot Hällesåker... :hej

Körde min kära bil vid mötet, så du la nog inte märke till mig. Annars hade jag kört en hoj som står textad i min profil till vänster:tummenupp

Greggeredsvägen kan det ha varit, ja:)

Bettis

Lung & fin
Gick med
26 Mar 2011
Hoj
-01 Hornet 600
:hej
Körde min kära bil vid mötet, så du la nog inte märke till mig. Annars hade jag kört en hoj som står textad i min profil till vänster:tummenupp

Greggeredsvägen kan det ha varit, ja:)

He he ja just det! står där ja :hihi
För en KTM hade jag kommit ihåg o de gjorde jag ju inte, nästa gång får det bli möte med hojjen du! ;)
DÅ lägger ja märke till dig :hej

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
3 motarder brappa förbi Vegagatan vid 17, ståendes o allvädersställ på samtliga. Er har jag nog inte sett innan, trodde man hade koll på de flesta vid det här laget :) ni?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024