clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Kul att nån ser mig!
Ä nu ljuger du de gick vist fort!
det är du och ghååååååstrajder..
Kul att nån ser mig!
Ä nu ljuger du de gick vist fort!
Såg dig även en stund senare genom tingstadstunneln, blev en lång runda?
det är du och ghååååååstrajder..
Lång runda? haha de blev en gör lång rund!!!
Åkte ut kl 8 i morse kom hem nys
Min mc går fan hela dagarna!
Äää fan ja kör i från ghostrider!
Maaaah, turken Har du inte sålt än?
Jag gjorde liknande sak med min motard i helgen men jag var ännnu fräckare. Är lite svår o få upp på bakhjulet uppåt 200 så jag fick ta backen från Landvettermotet mot stan.Mogen det vet i fasen, vart lite kyligt i fredags med 2 + ute o fröset ute på den 3 filiga fuktiga filen, bakhjuls släpp från bakhjulet när man närmade sig 200 o gav full spätta från 4:de växeln va mindre roligt
Jag gjorde liknande sak med min motard i helgen men jag var ännnu fräckare. Är lite svår o få upp på bakhjulet uppåt 200 så jag fick ta backen från Landvettermotet mot stan.
Gled fram i 200 o växlade ner till 4:an eftersom den är lite svag på 5:an, full gas o fick släpp på bakhjulet. Riktigt läskigt. Släppte iallafall av lite o vred inte på riktigt fullt denna gång o då reste den sig galant. Ökade sedan lite till 220-230 o höll den uppe ända tills BB då jag kom i fatt en Trabant så jag fick bromsa ner till 150 eftersom den inte körde fortare.
Alla jag körde om tittade på mig och då kände jag mig jättecool.
Gjorde om samma sak 7ggr för att fler skulle se mig och förhoppningsvis ngn här som kan skriva om det.
Var det ingen som såg mig?
Jag gjorde liknande sak med min motard i helgen men jag var ännnu fräckare. Är lite svår o få upp på bakhjulet uppåt 200 så jag fick ta backen från Landvettermotet mot stan.
Gled fram i 200 o växlade ner till 4:an eftersom den är lite svag på 5:an, full gas o fick släpp på bakhjulet. Riktigt läskigt. Släppte iallafall av lite o vred inte på riktigt fullt denna gång o då reste den sig galant. Ökade sedan lite till 220-230 o höll den uppe ända tills BB då jag kom i fatt en Trabant så jag fick bromsa ner till 150 eftersom den inte körde fortare.
Gjorde om samma sak 7ggr för att fler skulle se mig och förhoppningsvis ngn här som kan skriva om det.
Jag såg dig, d var en riktigt schysst weelie!!!! Det var jag som satt i trabanten..... Trodde för ett ögonblick att du skulle köra över mig.
Nä helt original.Har du turbo och bäbisdrev på mopeden eller?
Vet att det låter konstigt men var tvungen att använda 4:an då den inte orkar på 5:an.så du gasade upp en ktm 660 på 4:ans växel i 200 blås?
Jag vill köpa din hoj!
Najs. Äntligen en som såg mig. Hade iof kunnat köra över dig eftersom jag har en motard men ville inte riskera att få vattenplaning (ja det regnade) på biltaket. Kunde gått illa isåfall.
Nä helt original.
Vet att det låter konstigt men var tvungen att använda 4:an då den inte orkar på 5:an.
Köpa min hoj, vet att det är många som tror att det handlar om vilken hoj man har men det är inte hojen det handlar om utan skillsen på den som kör.
Tex om jag sätter mig på samma cykel som den som vann VM i speedway använde så kommer jag ju inte att köra lika snabbt som honom. Fattar ju vem som helst.
Edit: Stavfel.
delvis sant men en ktm660 -04 som kan gasas upp i 200 blås på 4:an vill jag ha. du behöver inte oroa dig för att det är mina "skills" det är fel på ... vill bara ha en hoj som enligt all statistik inte finns.
Tänker på:
torrvikt på din: 131.0 kg
HP stock: 32.18
min 660 (yamaha)
Stock HP: 48
stock vikt: 173kg
Till det hör att jag har PC, pipor och bantat hojjen minst 25kg
min hoj gör inte ens 200 blås. därav vill jag ha din iom att det verkar vara en "freak of nature" hoj
Precis. Jag har minst 50 friska hästar i min o inte 32.Du vet väl om att KTM reggas strypta.
Aja.. hade velat se detta live
Du vet väl om att KTM reggas strypta.
och sen kan du slå upp ironi i nån ordbok med
Föffan, kom in i matchen nu!!!
Läs allt en gång till, från inlägg 7515.
Jag sprang i ett jäävla tempo så de var nog därför du inte såg mig!
Joggade förbi de som stod kvar på Mariaplan när den som körde fel precis hade hittat rätt. Tänkte stanna och berätta men felköraren dök upp när jag var 20m ifrån er så då joggade jag vidare. Kände inte igen dig heller eller så kanske de var du som körde tillbaka
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari