Var det du???

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Nemen va roligt för honom att även han kan få känna sig snabb ibland :hej:fyllisar
Du ja va inte snabbast! En KTM 450 hade till och med problem med å dra i från en utav mopederna!..:D

ropade på dig men du hörde ej :krama

Hörde ju fan bara massa trimmade moppar å min kompis 125a med effektsystem!:tummenupp

Vem var det som kom med en Vitt honda till Brodalen på efftermidagen?

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Du ja va inte snabbast! En KTM 450 hade till och med problem med å dra i från en utav mopederna!..:D

Hörde ju fan bara massa trimmade moppar å min kompis 125a med effektsystem!:tummenupp

Vem var det som kom med en Vitt honda till Brodalen på efftermidagen?

såg 125an :banana Ja cyklade och hade Pimpstar tröja :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Svart Kawa Z750/1000 vid Sörredskrysset igår, riktning Öckerö runt 17? Svart/vitt Berikställ.

En börjar bli gött sugen på att köra "på riktigt" snart. Vädret verkar ju dock sätta käpp i hjul, gång på gång. :mad:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Spanade in en toppenfin blå R1a vid rödljusen i Heden/vasa korsningen. Sporthojtröja med luva, så såg bara att namnet började på T... ca 18.45 kanske?

Vem är du?

Sen tror jag även jag såg en lite halvstressad Smedberg vid vasaplatsen vid 18.30 tiden :)

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Sen tror jag även jag såg en lite halvstressad Smedberg vid vasaplatsen vid 18.30 tiden :)[/QUOTE]

Nej de tror jag inte du gjorde:)

Hast

Hast Photography
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
KTM Duke 690 2012
Blev omkörd utav två st motorcyklar igår på Tjörn. Ni var ute och övningskörde. Ni båda körde som idioter iaf, och han som övningskörde hade sina marginaler helt åt helvete på dom smala vägarna, du hade lätt kunna blivit en fluga på rutan ifall du mött någonting i dom kurvorna du tog. Att ligga i mitten eller på fel sida är inte bra.. Sen att handledaren körde 90-100 på en 70väg och svänger in framför mig utan marginal är inget bra exempel.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Blev omkörd utav två st motorcyklar igår på Tjörn. Ni var ute och övningskörde. Ni båda körde som idioter iaf, och han som övningskörde hade sina marginaler helt åt helvete på dom smala vägarna, du hade lätt kunna blivit en fluga på rutan ifall du mött någonting i dom kurvorna du tog. Att ligga i mitten eller på fel sida är inte bra.. Sen att handledaren körde 90-100 på en 70väg och svänger in framför mig utan marginal är inget bra exempel.

Äää de där med farten är la inte så farligt!

llubtip

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2012
Hoj
02 Kawasaki zx9r
Man får tacka för uppvisningen på leden utanför sjöfarts museet. Trevligt att slänga ett öga genom fönstret och få se lite motard framhjul i luften.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024